luni, 7 februarie 2011

saptamina 5


Luni.
Ca de obicei cine incepe de dimineata e ceva in neregula cu el. Mergem 66 km s-a descarcam zaharul aducator de diabet motorizat.Ajungem devreme si binenteles ca e plina parcarea eleganta din fata fabricii . Colegul meu vorbitor de limba germana merge cu actele ,vine inapoi cu un pager si incepe alfabetul. Pina imi iau micul dejun dau si eu  o geana, defect profesional, pe stilpi si pe sub acoperis.Surpriza maxima ,sint camere de supraveghere model nou si care acopera toata parcarea , nu s-a facut economie, mi-ar place s-a fac service la ei.Dar stiu ca dureaza descarcarea asta,ajungem inainte de 11.00 si tragem la rampa 6. Ma duc s-a supraveghez,cica descarcarea, surpriza voluntarii un pas in fata, noroc ca au transpaleta electrica, dupa 2 paleti intru in pielea micului stivuitorist si dupa mai putin de 30 min am si actele semnate.Plecam in baza alimentam si luam actele pt incarcare.Alti 55 km si incarcam 5 tone de pahare din plastic ,incarcatura eleganta.Plecam la foc automat ca avem 1100 km in fata.Iarna ramine in urma, incepe ploaia. Trecem si pe ringul de la Paris, din zona aire de la Pompadur,(prin aire s-a intelegem parcare,dar asa este un pic de jargon, ca s-a vada civilii ca sintem umblati prin lume) se vede turnul Eiffel,remember o poveste de cind am vizitat Parisul.Ne oprim inainte de peage(casa de plata pe autostrada franceza) la 02.00. 
  Faza zilei.   Dimineata dupa o parcare mai inghesuita cobor de la volan s-a ma dezmortesc, de catre poarta vine o lady,imbracata intr-un fel de uniforma, cum dam ochi in ochi zimbeste prieteneste. Analizez repede situatia, ma uit la ceas 42 ani, luni ,clar sint pe val.Se urca la volan la cisterna din stinga mea.Ma urc si eu si ma apuc gospodareste de curatat oglinda, printre 2-3 hirtii vecina isi face ochi si pentru mine.E clar luni e ziua mea norocoasa.Spal oglinda luna si bec cu ochii tot la vecina,ea gata cu actele si incepe s-a imi faca niste semne discrete….pina s-a ma gindesc ce inseamna,cum s-a zic morgen si alte cuvinte in germane,…ma uit si eu in oglinda,….Surpriza maxima eram imbracat cu bluza de trening pe dos, de rusine,cobor repede in spatele camionului .Asta a fost tot succesul meu, nota 2 stai jos.Imi dedic o melodie....

Povestea zilei. Trecind prin Paris imi tot aduc aminte vizita mea la Paris.Eram tot in echipaj pe o sapuniera,(cum se zice in jargon la camionul de7,5 tone,dar tot camion se cheama)  , la Giro,am descarcat in Londra si am primit eleganta cursa de Paris-Mogosoaia si o zi libera.Parcam camionul pe bdul McDonalds,la Calberson, si dupa 2-3 intrebari  gasim metroul,bilete pt zona 2 pt o zi si Allez.Pina in zona turnului  schimbam vreo 2 metrouri si 2 trenuri ajungem si imediat il vedem. Turnul are 4 picioare,nu intru in detalii tehnice dar e ok,e stabil. La 3 picioare coada era de minim 35-40 persoane la unul nici 20, Au venit oamenii in grup si nu vor s-a se desparta,gindesc eu ,dar totusi coada noastra mergea la foc automat, Comozi mai sint oamenii astia,doar sus e o platform si se pot intilni iar,vine gindul meu….luam bilete trecem de poarta si ne oprim la usa liftului, doar noi 2 pentru ca ceilalti treceau pe linga noi,….concluzia se trage singura,nu functiona liftul . Vorba aia stiintifica RFM,Read F…Manual, citeste…. manualul , ca la coborire am verificat si scria ca ne pare rau si alea alea….

Marti.
Mai conducem aproape 2 schimburi,eu binenteles ca prind nationale si ajungem la fabrica ascunsa prin munti si paduri care face mincare semipreparata . Descarcam repede,2 glume cu micul stivuitorist francez, care vine cu un kg de stampile la alegere si plecam spre incarcarea de miine.Sintem acasa,parcam si repede cu hainele la spalatoria de dincolo de gara, trec cu jale pe linga micul restaurant unde stateam la net, daca se opreste ploaia promit s-a ajung si aici.La spalatorie incep problemele…automatul din spalatorie  nu vrea euroii mei ,probabil prea sifonati, rezolv schimbul la o farmacie de vis a vis.Aleg nr 13,ca e de bine, 4 euro tura ,programul 2 si 40 minute ma apuc de meditatie ..yoga. Ma gindesc la ce lipsite de realitate sint filmele americane unde sta omul la spalatorie ,citeste o revista si apare EA, si traiesc fericiti pina se gata filmul sau trilogia. Nu deloc asa in realitate, ploua mocaneste, vad ca masina de gunoi face 2 ture in mai putin de 10 minute sau sint 2 masini,…nea Prigoana..uita-te domle pe gsp si vezi un pic de ei, ca fac km prea multi. Dupa spalat dau hainele 2 ture si pe uscator ca in garsonMANiera nu e loc de uscat haine. Pina s-a adun hainele intra in spalatorie un cetatean, negru, care se apuca s-a manufactureze niste tigari,desi erau 6 afise ,numarate de 2 ori, care ziceau altceva. Salut si plec.E prea tirziu s-a ma intorc la internet dar fac o pauza la shaormarie ,pofta mare, binenteles ca ma incurc la meniu ..sint 5 feluri..zic Oui si samurai pt sos. A fost OK. Ajung in parcare si noapte buna.
Miercuri.
Avem incarcare la 11.00, mergem in fabrica mai devreme ,au cafea la automat ieftina si buna, iau si pt drum in cana mea termoizolanta de trucker.Inaintea noastra e un sirb cu un camion memtesc care face ture inauntru si afara gesticulind cu jale…Computer problem  si un cuvint urit in germana ….. La 11.35 iasa din rampa si intram noi. La magazie oamenii un pic jenati ca nu functiona scanerul cu care citeau paletii si iesea direct factura,….lucrau de mina. Incarcam in 30 minute 98% si inca in 40 minute 0,2%....Traiasca tehnica de calcul….In birou….dau o geana pe pereti, afise de protectia muncii ,alte informatii si username si parola scrise si subliniate ,ca daca are omul nevoie s-a nu se mai oboseasca s-a le caute. Plecam spre baza, cursa de 2 zile,ne oprim dupa ce trecem de Paris ,la 21.00 Noapte buna!!!
Joi.
Plecam cu noaptea in cap ,ploaie , national 4, este evident cine e la volan in primul schimb.Aglomeratie prin Germania si mai prind un schimb.Ajungem la fabrica, actele la birou….Warten…morgen…niciodata nu mi-au placut cuvintele astea in germana. Dau o tura la magazine mici cumparaturi si pregatirea pt noapte,montam digi si vine surpriza…Rampe twai….astea cuvinte frumoase….descarcam,dau o tura si pe net ca doar avem cu ce…si plecam in baza. E tirziu, alimentam pentru ca e liniste in curte si gasim un loc de parcare linga alt roman….2-3 povesti..montam digi ..Noapte buna..afara a inceput s-a ninga.

Vineri
Mergem la incarcat pahare din plastic,5-6 tone,cursa lunga 1156 km , supereleganta cursa,in zona de linga incarcarea standard de brinza.Dar cind ceva poate s-a mearga rau précis merge. Nu putem pleca decit pe la 13.00 ca trebuie predate actele pe luna trecuta ,alea alea….Asta e. Plecam ,scapam de frig dar gasim  ploaie si binenteles toate parcarile pline,incepe weekendul pt toata lumea. Gasim la 01.30 un loc de parcare dupa o casa de plata….mai avem doar 260 km..dar nu mai e program si trebuie s-a facem pauza de 45 de ore ca daca nu se supara cineva pe banii nostrii.Asta e.
Faza zilei. In curte la fabrica de pahare 5 masini . Intrebare citi romani sint in curte.Raspuns 3. Pe unul l-am identificat,undecoover pe o cisterna cu numere de Italia,dupa placuta MARE din parbriz Calin Ursul Carpatin.Celalat a venit la mine singur, Popeye din Alba(am o placuta cu Popeye,galben Giro,in parbriz)..da zic in persoana.Florin era cu o masina de Germania la descarcat.Impreuna ne numaram si il gasim repede si pe Calin, era linga noi zimbea pe sub mustata de dialogul nostru. La plecare Florin ne aduce 2 iconite sfiintite ,le adaug la colectia din cabina.Capitalismul nu ne lasa timp de prea multe povesti.Drumuri bune coane!!!
Simbata si Duminica.
Program de voie.Un pic de curatenie.Completez si blogul offline.Ca asa merge treaba.                   

3 comentarii: