marți, 15 februarie 2011

Remember 3

Pentru ca saptamina minus suna prea sec am schimbat numele in remember .
Din pacate nu prea imi aduc aminte lucruri frumoase, asa ca imi cer scuze ca pastrez un ton mai de jale.Promit s-a imi revin.


Anul trecut , a fost si ziua mea. Intr-o luni, eram de simbata in Quimper dupa brinza,vreme frumoasa,internet alea alea.Aveam cartela de telefon incarcata , s-a pot raspunde la telefon.
Surpriza cea mai frumoasa a venit tot de la colegii de pe soferi.ro ,de duminica seara lumea s-a apucat de urari. Topicul pt mine are 19 raspunsuri si 283 de vizualizari,dar desi lipsea cineva ,incepea bine.Dar ca orice lucru care incepe bine e ceva in neregula cu el.
Dimineata a venit repede, am incarcat si am primit un sms, de la un amic de pe motociclism.ro,din Galati.

Mi-as fi dorit s-a primesc cadou o sabie ninja.Nu s-a imi fac seppuku, ca nu orice isi poate face asa ceva decit daca merita.Vroiam s-a rejoc scena din Bodyguard,pe la min 5,45....


A trecut repede , catre seara dupa ce am trecut de Paris si ne-am oprit am mai primit 2 telefoane si 3 sms, dar eram mai batrin si nu stiu daca mai intelept,dar mai batrin sigur.
Asa am petrecut 42 de ani.LA MULTI ANI!!! Tuturor 

Concluziile le tragem singuri, fiecare are necazul LUI. Important e s-a avem puterea necesara si sufucienta s-a putem trece mai departe.
desi



Toate cele bune TUTUROR!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu