miercuri, 16 februarie 2011

viata merge mai departe

   Curios lucru ce repede viata merge mai departe, si chiar viata bate filmul.
Nu am facut mare lucru azi, daca sint casnic, un pic chiar ma simt stingher,atita spatiu fara program fara limite.Azi am reparat un pic imprimanta ,era intoxicata cu un toner de slaba calitate si scoate hirtiile pe un fond negru.Am suflat de praf si unitatea centrala de la calculator si am rearanjat reteaua de net din casa.

 Binenteles ca am stat si pe net pe chat-ul de la soferii.ro.
Am gasit niste poze de la o expeditie radio pe vf Gaina si am incropit un filmulet.

Si un filmulet despre o alta expeditie radio la Straja /Alba



Si am ascultat muzica, multa muzica romantica.





Faza zilei. Am mers s-a platesc factura de la gaz si s-a duc contractul lui peste prajit de service, ca daca nu expira si ne taie gazul.Nu stiu de ce sau stiu dar nu recunosc, mi-am dat seama ca sint in tara si nu afara.Caseria stiintifica,oamenii de la gaz ,imbracati elegant si superiori pina la etajul 10.Au fost citiva oameni necajiti, cu facturi de 8 mil , incercau s-a afle cum de s-a ajuns la suma asta, ca ei au 2 convectoare si o camera o tin neincalzita. Raspunsul venea sec si robotic,...ati ales in contract varianta 13 care face o medie pe ultima suta de ani de la piramida lui keops , dar luna aviatoare o s-a platiti mai putin....degeaba incerca omul s-a afle altceva,...robotic primea acelas raspuns.Alt caz , la o adresa unde nu statea nimeni avea o factura mai mare decit la adresa unde stateau 5 persoane,jale mare ....acelas fel de raspuns robotic ati ales contractul model 14,23 si platiti dupa un consum care l-ati ales de pe vremea lui Napoleon,cind era in exil. Acasa am luat si eu contractul la lectura, pauza competionala , efectiv nu am inteles ce consum trebuia s-a aleg daca eram in loc la oamenii astia necajiti.
Asa ca am ales ...plec pe MARTE
 

ps. am rezolvat se poate pune comentarii fara cont sau alte questii.
 Toate cele bune TUTUROR!!!!

pss.

4 comentarii:

  1. Dar esti harnic coane, nu iti place sa stai degeaba. Nu era coada la gaz pana la capatul bulevardului?...ca tot asa e de obicei, ca la romani... :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Coane planeta Marte a fost deja rechizitionata de mine,daca vrei totusi iti poti depune dosarul de emigrare la biroul de pe Luna,unde vei astepta in carantina vreo catva sute de ani....apoi te fac cetatean de onoare ...martian cu acte adica !

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm...imi pare cunoscut locul ala Straja :)).
    Vezi Eugen...ce noroc ai tu cu Alin....rapid iti sare in ajutor :)).

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne ajuta ca ti-a trecut prin cap sa ne lasi si pe noi "amarati" sa-ti lasam comment :D.
    Frumoase peisaje pe la vf Gaina si pe la Straja...pacat ca sunt cam mici filmuletele :).

    RăspundețiȘtergere