miercuri, 23 februarie 2011

munca e un bun medicament

Am citit undeva si pot spune ca am si verificat de citeva ori, ca munca e un medicament bun.
Asa ca dupa ce am primit un telefon de la un bun amic,Nasul, am luat calea Bucurestiului, adica l-am insotit intr-o cursa Sebes-Bucuresti, incarcat cu pal .Inceputul a fost frumos, am depanat ceva amintiri si povestit despre una despre alta. Afara, conform prognozei meteo revenea incet iarna. Totul bine si frumos , ne oprim pe linga Calimanesti pt pauza.Dimineata iar la drum de iarna.Pina pe la Dealul Negru, drumarii la post, se circula elegant.Catre Pitesti incepe partea neagra,alti drumari...dar nepregatiti .Trecem pe centura eleganta de la Pitesti si A1....jumate jumate...de la km 66 adio si nu am cuvinte.Drumarii erau in reorganizarea organizata a organizarii, adica pauza.
Surpriza zilei a venit la km 38, cind ne apeleaza la statie un coleg care ne spune cu jale ,Colegu ,ai pana pe remorca , ultima axa stinga!!!...ne uitam la nr masini ,acoperit cu zapada,incercam s-a recunoastem vocea ca poate e vreo restanta de la 1 aprilie.mai vine o confirmare de la alt coleg.Oprim in zapada s-a analizam ,situatia prezenta o taietura si incepea s-a se faca franjuri ,franjuri. Comisia parlamentara care a analizat cazul a decis s-a ne continuam deplasarea incet ,mult ,maxim posibil pe partea dreapta pina in petrom.Cei 2 km au trecut incet, afara peisajul era romantic,

total contraindicat la ce urma s-a facem noi in urmatoarele 2 ore

Pentru ca viata bate filmul, intotdeauna.Am facut pana linga geamul unui coleg care facea pauza si pe care din pacate l-am deranjat un pic si care elegant ne-a iertat dar a subliniat Stiti ca sint Minus 6 grade afara? Stiam dar
  
 Am rezolvat pana.Am ajuns si la Chiajna , am reusit s-a ma incalzesc doar dupa ce am plecat catre casa.Am scos aparatul foto din gentuta.....filmuletul l-am compus acasa,linga o cafea, pe www.soferii.ro, sper s-a va placa.
 
Toate cele bune TUTUROR!!!

ps. o melodie Dedicatie Speciala.....

4 comentarii:

  1. Rau ai facut ca nu te-ai apucat mai repede de jurnalul asta, dar mai bine mai tarziu decat niciodata!
    Frumos filmuletul pe care l-ai facut, tine-o tot asa! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite cum se fac prozeliti noi,pentru aventuri nota 10 !

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu simti ca esti intr-o masna daca nu faci pana :D. Froarte frumos filmuletul, speram sa nu te opresti aici ;).

    RăspundețiȘtergere
  4. masina* ...imi cer scuze, oboseala isi spune cuvantul. :(

    RăspundețiȘtergere