duminică, 20 februarie 2011

saptamina 7

O saptamina ce a trecut ca o luna de munca.
Inca e greu. Am incercat sa imi gasesc o ocupatie stiintifica,dar greu probabil ca daca eram de piatra trecea mai usor.
Saptamina a inceput cu citeva questii religioase,care au accentuat starea de jale si durere.Plus aste vreo 2-3 lovituri ,tot de la soarta, dar vorba aia de om de stiinta, Ce nu te omoara, te intareste!, trecem mai departe.
Acasa e greu, unde te intorci unde te opresti ,oameni necajiti, facturi de platit si in general o atmosfera trista e peste tot. E praf mare peste tot.Vremea urita accentueaza aceasta stare.
Nu am facut prea multe , deci nu prea e mult de scris.
Am facut un tur pe la vechiul meu job,am trecut pe la un beneficiar, asa pt un remember. A fost OK.A ramas ceva in urma mea. Un pic m-a batut un gind de intoarcere, dar nu se potriveste, si nici nu prea vreau.E mult de povestit ,poate scriu un remember…
Am mai reparat un fax.
Si era sa trec peste cel mai frumos lucru, am fost promovat moderator pe www.soferii.ro, sper s-a ma descurc.Asta iar e o poveste de poveste.
La final,ca o concluzie stiintifica e ca ce e val ca valul trece.
Am pastrat la final citeva vesti bune. Un om de stiinta din familia mea e olimpica nationala la matematica.
S-a ne vedem cu bine saptamina viitoare.
Toate cele bune TUTUROR!!!
Ps putina muzica…..

 pss .pt adrisantul necunoscut


5 comentarii:

  1. Coane fii tare ,incet ,incet te pui din nou pe picioare ....app,adrisantul ala necunoscut,nu e mai bine sa il contactezi direct !

    RăspundețiȘtergere
  2. Vad ca ai mai umblat un pic la suruburi, ai mai aranjat blogul oleaca. Tine-o tot asa ca faci bine ce faci! Mult noroc si sprijin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Coane Sagio, timpul le rezolva pe toate!!! ps adrisantul trebuie s-a ma contacte, astept....pe receptie,

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia acum am ascultat melodiile, imi plac, ai gusturi bune ALBAnezule!! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Dintr-un ALBAnez nu poate iesi decat un olimpic la matematica :D .FELICITATI !!! Speram sa o vedem si la mondiale ;).

    RăspundețiȘtergere