luni, 14 februarie 2011

in memoriam

nu sint destule cuvinte,si cele care sint nu pot spune tot.
asta este si nu se poate face nimic.
venim pe rind si plecam pe sarite.

Moartea este singurul lucru, în zilele noastre, căruia nu-i poţi supravieţui.    Oscar Wilde




Nu am, moarte, cu tine nimic

Nu am, moarte, cu tine nimic,
Eu nici măcar nu te urăsc
Cum te blestema unii, vreau să zic,
La fel cum lumina pârăsc.

Dar ce-ai face tu şi cum ai trăi
De-ai avea mamă şi-ar muri,
Ce-ai face tu şi cum ar fi
De-ai avea copii şi-ar muri?!

Nu am, moarte, cu tine nimic,
Eu nici măcar nu te urăsc.
Vei fi mare tu, eu voi fi mic,
Dar numai din propria-mi viaţă trăiesc.

Nu frica, nu teamă,
Milă de tine mi-i,
Că n-ai avut niciodată mamă,
Că n-ai avut niciodată copii.


poezie de Grigore Vieru din Literatura şi Arta (12 septembrie 1995)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu