luni, 7 februarie 2011

saptamina minus 2

Din pacate zilele libere trec foarte greu.Daca sintem singuri e un fel de greu,daca mai sint si alti colegi altfel de greu.
 E aproape infiorator de greu s-a asculti atitea povesti efectiv de groaza.Fiecare om de aici are povestea lui, foarte trista, mai ales daca vede ca are cu cine s-a povesteasca. Am ascultat vreo 10 povesti,cu rabdare si fara tutun,din pacate pentru mine, prea putini povestitori stiu sau vreau s-a asculte si pe celalalt,adica pe mine.Asa ca astept in continuare s-a gasesc si eu pe ascultatorul meu.Asta a fost si motivul pentru care am facut acest blog, care vreau cit de cit s-a spuna si povestea mea celor care ajung s-a il citeasca. Cind auzi de accidente,camioane farimate, probleme in familie, oameni bolnavi,morti sau acte facute pe la spate ….te trec fiori reci. Oamenii stau pe comunitate pentru bani,dar nu tot timpul banii aduc ce trebuie in sufletul omului.Departe de casa, unii singuri pe camion sau singuri chiar in echipaj,vremea se masoara in km, km in bani si rar se mai socoteste cit mai e de stat,totdeauna timpul trecut e prima unitate de masura.Mai apare in discutie masina, care o are déjà acasa  sau care o s-a o cumpere ,totdeauna e ultimul model sau aproape, cu dotarile cele mai si cele mai…..Dar e ok , am ceva experienta la ascultat si ascult ,mai ma mir citeodata,sincer si trece weekendul.
M-ai ma ocup cu mica depanare de laptopuri si trainingul pe segmentul cum se deschide filmul asta si cum vad pozele,dar in general am elevi ascultatori si cu echipamentul net superior utilajului meu si binenteles nu uita nici unul s-a imi aduca aminte treaba asta,socotind in cite sute de euro a costat laptopul lui ,chiar daca nu il foloseste decit s-a vada filme si cine are net la messenger si mobile.de,iar eu la sfirsitul dialogului bag o fraza standard despre IBM-ul meu,cu display antisoc,balamale metalice si tastatura super premiata,ieftin ca braga…..reusesc s-a scot cel putin o remiza,daca nu scot hdd-ul extern si précis e remiza cel putin
In weekend e de jale si cu conversatiile pe segmentul cunostiinte si prieteni de acasa, am facut citeva teste si am ramas cu sms-urile fara raspuns.Aproape ca ii inteleg pe cei de acasa,dar totusi un sms nu e un capat de tara, sau poate ca e. Fiecare are de fapt problemele lui mai mici sau mai mare care sint cele mai importante pt el.
Am observat ,cind am fost acasa, ca e un pic de raceala in conversatiune, eu sint cel care o duce bine, vede lumea si conduce ….mare filozofie. Din pacate nu am avut prea mult timp s-a imi sustin cauza si poate ca era si inutil. E greu s-a intelegi daca nu ai trecut prin asta, nu vreau s-a ma pling sau s-a ma laud, si socotesti doar citi euroi se cistiga ecuatia are rezultatul gresit.
Tot ca observatie, am mai vorbit pe chat , www.soferii.ro , cu colegi despre unde e cel mai bine. NU exista asa ceva, parerea mea. Fiecare are reteta lui, cu problemele si situatia lui. Unii isi fac probleme ca peste tot e rau, ca asa scrie pe net. Din experienta mea am observat ca prea putini scriu de bine si ca dupa ce scriu ,imediat apare cineva care arunca la gunoi tot si peste tot.Personal pe un forum,sters acum, efectiv nu am mai rabdat cind am vazut ce scria despre DeRooy. Ca e cazarea si mincarea in perioada de scolarizare naspa,ca dispecerul te obliga  s-a mergi peste program ,ca iti cere bani si alte si alte belele.Nu erau decit citiva oameni care au trecut citeva zile sau poate curse pe la firma si intorsi acasa au aruncat cu noroi pentru ca aveau nevoie de o scuza ca s-au intors acasa.NU zic ca nu sint firme care au si problem de genul asta, nu stiu nu ma bag, dar la DeRooy nu era cazul.Fara s-a fiu lipsit de modestie au abandonat dialogul.De asemenea a intrat pe forum si reprezentantul firmei din Romania,care a inceput s-a recite poezia cunoscuta, imediat am lovit si am simplificat din aceleasi motive ca si la cei care vorbeau de rau.
Ca si concluzie personala, nu exista firma ideala cum nu exista nici angajat ideal.Deci fiecare trebuie s-a se documenteze,s-a analizeze,s-a calculeze si s-a actioneze.Fiecare poate si trebuie s-a se cunoasca si s-a incerce s-a scoata maximul de profit din angajare, ca trebuie s-a faca si compromisuri e clar,dar asta e.
Citeva melodii de suflet si 2 mici incercari de creatie.....




  dedicatie,acelas adrisant necunoscut







Toate cele bune TUTUROR!!!!

Un comentariu:

  1. Draga conjudetene, chiar vecin de comuna ti-as putea zice :), tin sa te felicit pentru ideea de a te apuca de scris si sa il salut pe Alin, pentru ca presupun ca el te-a inspirat sa iti deschizi blog-ul. Imi place mult felul cum scri, dai dovada ca nu esti un "Tarzan" la volan, ci un om cu capul pe umeri. Te sustin in ideea ta. Multa bafta in tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere