miercuri, 21 septembrie 2011

SENZATIONAL ....

Nou...Senzational....titlul de la stiri

Daca blogul meu era vreo televiziune asta era pe un colt de ecran....
Stiu ca sint in urma cu postarile,dar nu am reusit sa obtin autorizatie de constructie..sa il fac UNDER Construction..si Multumesc ca e Cineva care imi bate discret la geam.
Deci..sa reevenim...
Dupa cum stiti am pierdut un Pariu..dar imediat am depus o contestatie la Comisia Internationala de Supraveghere a Pariurilor cu sediul la Strasburg..
.Va rog sa ma credeti ca chiar daca am dus multe camioane de vopsea in zona, comisia a analizat cu impartialitate rezultatul pariului si concluzia a fost in unanimitate ca pariul a fost cistigat de mine...aici se aude ,in fundal,melodia cu noi sintem campionii....
Vreau sa Multumesc ,Comisiei si la tanti Ana,femeia de serviciu de la sediu comisiei pentru sprijin si impartialitate...toata lumea e multumita.

Dedic citeva melodii... si pun si un Castel....pentru CINEVA......MULTUMESC...

Toate cele bune  

Un comentariu:

  1. Château de sûr comprendre que j'ai donné à lui, vous embrasser et vous aimez cher ami
    Merci beaucoup.

    RăspundețiȘtergere