miercuri, 21 septembrie 2011

Saptamina 36


LUNI

Chiar in fiecare luni,trebuie sa incep devreme...o sa fac o reclamatie ...tot la Strasburg  la tanti Ana la comisie ca unde merge odata....sau poate ca aici e questia cu ulciorul de multe ori...pas deocamdata.
Deci plec devreme ca poate au nevoie de pahare de plastic sa puna mincarea pt animale in ele..si pentru ca pachetul meu din tara e la colegii proaspat veniti de acasa si care au inceput tura cu o brinza.
Drum era destul si fac si pauza de 50 min pentru improspatarea proviziei de cafea.Dau telefon la colegii si incarca la 11 deci totul e conform cu planificarea.
Ajung la fabrica din vale si imediat ma ia in primire mica stivuitorista franceza, proaspat suparata de un coleg francez...Deci incep bine....sint in grafic...Dar trebuie sa pun un pic punctul pe J ca imi aduce europaleti care sint defecti...incearca sa imi spuna ca si eu am avut in camion defecti..dar nu recunosc nimic.... Raminem prieteni si plec in graba spre brinza
Aici ,se impune subliniat ca GRABA STRICA TREABA!!!! Cind am iesit de pe drumul departamental pe drumul national.din cauza cauzelor cauzate...am iesit  prea cu viteza si asigurat doar din stinga....ghinion si sansa in acelas timp pentru ca din dreapta venea un peugeot ,cu viteza care imediat a fost linga mine..adica linga spatele dubei, Multumesc Zanei mele care a fost la post ....
Ajung la autostrada si incet imi revin...
La brinza colegii tocmai erau la capitolul acte, facem schimbul geanta mea pe lucrurile ramase in camionul meu de la ultima lor tura....pleaca la drum...eu ma duc in parcare, conform planificari urmeaza un program de cumparaturi spalatorie si internet..
In parcare,un coleg lucra de zor la o pana pe semiremorca..deci si eu in echipament de lupta si la munca...unde is doi merge mai repede.. terminam si iesim la cumparaturi...si d-am si o tura pe un magazin tip consignatia ..unde am vazut sabia de ninja din visul cu cadoul de ziua mea.
De la magazin.minim de suc si apa plus niste dulciuri si la camion...
Il las pe colegul si plec la spalatorie, binenteles ca nu era nimeni inafara de mine...pina lucreaza masina dau o tura pe un mic magazin..mici cumparaturi..aproape inutile..dar asta e...cumpar si o matura pentru duba..era la promotie...1 eurou...supersonic
Las hainele spalate ,defapt le pun intr-o ordine dezorganizata in cabina..ca nu erau prea uscate...iau echipamentul si la net...
Din pacate tehnica de calcul, respectiv partea de wirelles imi creeaza greutati, dar reusesc sa conversationez cu toata lumea....seara imediat vine..si daca lumea merge a doua zi la munca...nu prea are chef de multa conversatie...

MARTI

Incep ziua devreme, si ma apuc de piraterie, chiar daca nu e frumos...dar am instalat wind again....si la 11 eram la net....
Urmeaza update ,inclusiv de antivirus si cind apare lumea pe net...sint si eu in ordine cu tehnica.
Fac o pauza de masa si revin la net catre seara.
Ziua trece frumos si romantic.Ma intorc la camion ca miine sint primul la incarcare.

MIERCURI

Trag la 7.01 masina in rampa imi iau actele si aud ca striga cineva la mine..Din cauza unor defectiuni la sistemul informatic eu nu exist in baza de date...o fi vreun blestem..de la unchiu gates...ce e de facut ? scot camionul din rampa si intra masina de la 9..colegul era la somnul de frumusete...dar asta e...
Pina imi vine rindul , profit de un furtun cu apa si ma ocup un pic de toaletarea camionulul....beau si citeva cafele....de la bancomat..si primesc ok pt ora 9....nu e chiar asa de rau...
Incarc  si plec cu elan catre destinatie, de la ora asta Parisul e un PIC mai aglomerat ,dar asta e...
Fac ce fac si dupa 8,55 minute ajung in parcarea de la Restaurantul Routier..care este...
Desi veteran, parerea mea, tot vine patroana la mine.Pina ajunge ea in coltul meu, eu eram parcat invers fata de celelalte camioane..adica aveam lectia invatata...
Patroana ,incepe poezia, eu zimbesc...si ea intreaba,,ai mai fost aici saptamina trecuta?  ....te astept in restaurant...ALEE S LES BLEU!!!!
In restaurant ,locul meu in fata televizorului e liber..ruleaza Ziua Independetei...film frumos....Comand escaloup si garnitura de legume...sar peste cafea ca e tirziu,...nu refuz brinza si compotul de fructe....
Fie omul cit de mic..dupa masa doarme un pic.....

JOI

Plec devreme ca poate descarc azi,
Ajung elegant la fabrica cu 10 minute inaintea colegului meu...care se intorcea zimbaret de la birou..teoria zice ca masinile se descarca in ordinea incarcarii dar cum el avea mutatie si consoarta in gemania...abandonez lupta.
Daca e joi e promotie la brinza....deci cumparam cu 1 euro diferite sortimente de brinza, negociem si luam 2 portii,daca tot e promotie...Mai mergem si la magazin de unde mai luam niste brinza....
O tura la cumparaturi si pe net ,pina pleaca lumea la somn....

VINERI

Buna dimineata a fost ora 6.
Ajung la birou dupa 5 minute de un alt coleg..dar pentru ca se respecta regulile eu trag la rampa 5 si el la 6.
Mergem la cantina sa luam micul dejun si mai ales pentru cafea.
Din pacate iar ceva nu merge si sint gata de descarcat la 10 si primesc  si paleti sa ii duc in baza.incepe bine ziua.
Ajung in baza si primesc ordinea de lupta.Dupa o prima lectura,ii atrag atentia cu eleganta la Aurelie,dispecera mea frantuzeasca ca prima descarcare e de noaptea ,adica pina la 5...imi multumeste ,ea uitase sa scrie pe cmr...si raminem prieteni.
Din pacate dureaza inca 2 ore,pauza de masa inclusa pina ajung sa descarc paletii si sa incep sa incarc.
Intre doua rampe alimentez si completez decontul. Fac si o recunoastere pe documente..prima descarcare in zona cunoscuta..deja am vizualizat locul de parcare...
Fac si o tura la magazin sa iau credit pentru internet.
Plec  din baza..la fix cit sa pot face pauza in germania..dar e ora inaintata,lumea doarme  si ma ocup de nimicuri.
Recunosc ca puteam completa blogul,,dar lenea e cucuoana mare...mea culpa.

SIMBATA

Cine se trezeste devreme...trebuie sa bea cafea mai multa...
Ajung la descarcare...curtea e goala si asta imi incurca un pic planificarea.La birou,incerc o negociere macar pentru un loc de parcare..Dar ghinion de nesansa....ies din curte spre locul de rezerva...o mica benzinarie linga zona industriala...
Program admintrativ si o portie de cartofi prajiti....
Pina se face seara mai apare si un coleg de Cluj ..si seara trece usor...

DUMINICA

Program de discutii si planificari..... Cinema IBMan e la loc fruntas.
Il ajut pe coleg sa faca o adaptare romaneasca la scara din dreapta agata de o bordura prea mare si care nu era la locul ei...Dar iasa o treaba de profesionisti...mai urmeaza un pic de chit si spray ...

Toate cele bune TUTUROR!!!

Un comentariu:

  1. Este ceva.....in felul tau de a povesti...iti doresc numai DRUMURI BUNE<SANATATE TIE SI CELOR TAI SI..sa ne scri mult timp de aici incolo...Claudiu.

    RăspundețiȘtergere