marți, 27 septembrie 2011

INVITATIE


Am vazut ca totusi ca Lumea citeste umilul meu blog.

Si m-am gindit sa deschid un fel de pagina de oaspeti ,unde fiecare cititor sa aiba o mica prezentare a lui, chiar cu eventuale link-uri catre blog sau pagina de facebook proprie....

Oricum ramine la latitudinea fiecaruia sa scrie ce vrea...

Am lansat prima invitatie catre Sagio del Alpi si acum lansez catre Toti aceeasi invitatie.
Deci astept pe yo5peb@gmail.com  un email de la fiecare.

Multumesc anticipat,
Toate cele bune TUTUROR!!!!

6 comentarii:

  1. Apreciez ff mult initiativa ta ...mie personal imi aduce aminte de multe intimplari comice si nu numai prin care am trecut...darul nararii pe care il ,,detii,, te pune undeva sus ..fata de altii prin ceea ce faci...oricum descretesti fruntile celor care citesc...iti doresc multa sanatate drumuri bune si sper sa ne vedem cindva...Claudiu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Coane,Multumesc de comment... Toate cele bune!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. După cum scrii am aflat că eşti un om deosebit. Am învăţat de la tine puţin despre ce va fi pentru mine această minunată meserie. Ai contribuit şi tu, prin ceea ce scrii aici, la consolidarea hotărârii mele de a deveni şofer de cursă lungă. Îţi mulţumesc pentru ceea ce faci şi îţi doresc multă sănătate şi putere de muncă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Coane Abel, multumesc de gindurile bune... Fiecare trebuie sa aiba reteta lui...pe care o pune in aplicare...Trebuie sa calculezi si sa verifici calculele de mai multe ori...un blog ...conteaza mai putin... Toate cele bune!!! Sa fie cu noroc ,indiferent de decizie iei!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. cu riscul ca voi singura aparitie feminina pe aici,ma alatur lor si iti transmit toate gandurile bune,si sa nu uiti ca ceea ce ne leaga este acea legatura de suflet pe care nimeni nu va reusi sa o dezbine ....prietenia neconditionata!!!
    pupici din vale ...blonzi.Marisa

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravos natiune, curaj ,dati navala pe blogul omului Deja am trimis mail-ul!

    RăspundețiȘtergere