vineri, 30 septembrie 2011

SAGIO del Alpi ...VT880.....Alin

Un calduros salut de pe plaiurile Alpilor,eu sint cel pe care Eugen il supranumeste " inteleptul".....cam exagerat,insa imi pare bine ca a ascultat sfatul meu si a pus bazele acestui blog, care in realitate este ceva mai mult...un loc unde te destainui,iti spui off-ul.....te relaxezi dupa o zi de munca, in care ai posibiltatea sa visezi,sa cunosti persoane noi....un jurnal de bord !

Si eu practic acelasi sport...cel cu volanul ,la categoria grea....am ramas destul de pasionat dupa ani si ani , si sper ca aceasta sa nu stinga .....piedici sint destule,viata a devenit dura pentru toti, insa pasiunea face totul mai usor .

Nu vreau sa va fac capul mare cu discursuri gen " Integrarea in UE", asa ca va astept cu mic cu mare si la mine ...in vizita, si de ce nu ca abonati permanenti....nu costa si este distractiv ,iar pentru comentarii fac scont la cadourile de MosCraciun!

 http://www.vt880.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu