joi, 7 iulie 2011

Axiome si teoreme ,personale

Azi e joi, sint la Grobenendonk, Belgia si astept sa incarc betoane.dimineata.....
Am gasit net la liber..si m-am gindit eu, ca pina se gindeste regizorul meu, sa mai fac si o schimbare.
  Subiectul zilei...axiome si teoreme...Binenteles ca nu sint nici primul nici ultimul descoperitor...dar asta sint..

Prima axioma...
     .Drumurile departamentale franceze...
Daca pe un traseu de 650 km prin Franta exista un drum departamental(un fel de judetean ,dar mult mai bun). un sat mic si cochet, cu stradute inguste si un mic santier pe drum.... Exista cel putin 2 camioane care se intilnesc in acel loc...iar tu esti singurul care poate debloca traficul, daca dai inapoi 150 m.....

     Axioma apei de ploaie.
Daca a plouat torential ,si ai scapat sa te ude pentru ca erai in hala.
In momentul cind vrei sa scurgi apa de pe prelata,..indiferent cu ce metode si indiferent unde te pozitionezi ,apa va gasi o cale sa te ude.Si o va face!

  Ca sa revenim in lumea reala,...nu as fi sincer daca nu as recunoaste ca imi place prelata...cu toate cele 15 chingi si peretii copertina ....se poate si din cauza ca am venit 864 km cu 4 tone, adica fluierind ...spun asta pentru ca urmeaza 24 t de beton...dar sa lasam grijile de miine pentru miine....

Coane Zorba, salut si eu Gasca.....va doresc un chef pe cinste....
 Te-am vazut cind ai trecut cu Mig-ul....
 
  Pun castelul, care este pentru Cineva....






....





Toate cele bune!!!!

Un comentariu:

  1. deci coane bine am vazut de acolo de sus ,tu erai cel cu bestia alba.in urmatorul wichend o sa cinstim un pahar in cinstea ta.... drumuri usoare coane si nu uita ca cineva la poalele Draganei se gandeste acolo la tine.Numai bine coane si sa ai grija de tine

    RăspundețiȘtergere