marți, 26 aprilie 2011

saptamina 16


LUNI

Program de director general, avem incarcarea la 13,00 . Din pacate sau din fericire ,timpul va hotari asta, am luat decizia finala sa plec acasa. Masina cu schimbul a ajuns déjà in baza.
Execut ca o partitura cunsocuta, incarcarea si  actele . Ce e culmea e ca merge fara cusur. Sa fie oare finalul. Incarcarea si actele dureaza 40 minute.
Conduc prima tura, o sa imi fie dor de Franta. Trec in dreapta, Parisul e linistit , un apus frumos. Intru iar la condus, national 4, pina spre Strasburg. Si pentru ca ceva trebuia sa mearga nasol, colegul meu, freaca menta si nu ajungem din 4 schimburi…mai conduc la 5 dimineata inca o ora.
La brinza surpriza, masina nu e acolo, dar e in baza.Pina vine imi adun bagajele. Ca sa fie culmea culmilor  ne descarca in dimineata asta.
Vine si masina , mut bagajele. Ne descarca si camionul si mergem in baza.Alimentam , luam comanda si mergem preventive iar la pahare de plastic.
Dar, ajungem in pauza de masa si dupa o masina de polonia. Déjà vu?
Execut incarcarea elegant , ca de adio. Si dupa un la revedere simplu plec cu colegul meu de drum catre casa.
Ne oprim in Memmingen pentru ultimele cumparaturi si o masa rapida. Plecarea oficiala s-a dat la 17.00
Destul de tirziu.Dar ce mai conteaza .
Colegul meu, un pic mai odihnit conduce primul, Germania, pauza de cafea,Austria. Eu trag un pui de nani pui, si intru pe Ungaria, seretlek!!!
La intrarea in Mako, cafea ,alimentam si trec in dreapta, colegul meu e grabit tare.
Intram in Romania, binenteles ca trebuie sa fie ceva aglomeratie la vama. Dau sms-urile de rigoare.
 Trecem, dar colegul meu ia 22 de gropi si ne oprim la cafea.
Trec la volan si Alles les Bleu.
Am fost pe traseul asta dupa bere, de la Giro , de la Mercur ,samd.
Imi spun singur BUN Venit Coane!!!

 Faza saptaminii

Miercuri suna telefonul rosu,adica secret.
Ma cauta un coleg de la alta firma, Nelutu….zic coane am plecat acasa, seful lui vrea sa vorbeasca cu mine. De ce nu. Il sun si primesc oferta concreta de munca. Accept si dup ace imi voi face lichidarea va urma formele de angajare.
 Franta mon amour!!! Allez les Bleu!!!


Vreau sa multumesc inca odata , Profesorului.
Toate cele bune coane SAGIO Del ALPI!!!

 dedicatie speciala pt Lady,






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu