luni, 25 aprilie 2011

saptamina 15


LUNI

Incepem programul devreme, la 9 , program de inginer ,vorba lui Alin. Ii lasam pe colegi primii , ei au incarcare de brinza la 13.00. Pina se descarca camionul lor , primesc o oferta de job.
Multumesc, si eu care credeam ca o sa plec departe. Imediat vine si rindul nostru, din pacate micul stivuitorist francez e c-am suparat , si eu as fi trist daca as vedea luni dimineata 5 camioane in curte . Reusesc sa fac un pic de conversatie si vreo 2 glume si parca l-am vazut zimbind.
Plecam spre brinza, sint 35 km….. Lasa-m saua in parcare si mergem la carefour pt cumparaturi si la spalatoria de haine.
Ajung la cafenea si semnez condica la soferii.ro si la radio energy. Timpul trece repede si cum peste saptamina se inchide la 21.00 ma retrag catre garsonMANiera mea.

Surpriza zilei.
Am fost avansat moderator pe chatul de la radio energy. Gasca faina. MULTUMESC.

MARTI

Avem incarcare la 7.00, deci e clar traseul. Binenteles ca ajung odata cu amicii mei la birou , las cmr-ul si delegatiile si la bancomatul de cafea. Parca a mai rulat filmul asta odata.
Ma intorc la 7,13 si am intirziat, probabil au schimbat scenariul. Ca déjà sint 3 paleti in duba.Inca nu zic nimic de bine, mai bine sa nu cobesc. Si surpriza zilei nu ruleaza azi. La 8.00 camionul e incarcat si actele gata. Multumesc , salut si la drum.
Sper ca nu ruleaza filmul de groaza cu returul dintr-o bucata. Din pacate ruleaza, dar poate schimba macar finalul.

MIERCURI

Ajungem la 3.00 si gasim loc de parcare legal. Au rescris scenariul…..
Somn de voie. Soarele in geam ,dar cu un pic de vint si prima incercare la 13.00. Raspuns ,reveniti la 15.00. …. Si cind revenim ne descarca. Sarut mina domn scenarist.
Mergem in baza alimentam si luam comanda pt miine. Pahare de plastic pt Franta, zona din apropiere de brinza, primim si incarcarea pt luni. Deja un premiu Oscar pt scenariu.
Parcam , digi si cumparaturi la Norma.

JOI

Program de inginer, la 8,30. 25 km chiar sip e nationalele germane trec repede. Ajungem la fabrica cu exact 3 minute dupa un camion polonez. Deci incepem cu o pauza.
Ce e frumos trece repede sau e interzis de medic. Cu un elan deosebit  se apuca si stivuitorist de incarcat. Imi trece un gind urit prin minte cind vad ca avem europaleti, imi fac conversatia in minte pt confirmare lor si cind dau o geana pe comanda ,vad minunea . NU avem europaleti, deci la loc comanda coane!!!  Probabil, sau précis nu a gresit de multe ori amicul meu de pe stivuitor, ca ne intelem mai greu, dar raminem prieteni, nu a pus decit 6 paleti..deci retur si da capo. Binenteles ca recupereaza timpul , pacat ca eu sint nepregatit la proba de transpalet viteza. Incarcam si plecam.
Intru la conducere a doua tura si ultima binenteles. Franta mon amour!!!
Mergem snur si ne oprim la 30 km de firma. In parcare 2 camioane de la De rooy , ma ajuta sa visez un pic la vremuri trecute.

VINERI

Program de inginer ,déjà imi pare rau ca o sa plec. Ajungem repede in orasel, dar nu exista indicatoare cu zona industrial pe care o cautam.Prin metoda reducerii la absurd o luam catre localiatea care da numele zonei si dupa ce verificam pe traseu ajungem la firma. Omul cu franceza ,adica je, primim rampa 1 si surpriza micul stivuitorist e ea. Din pacate ,poate ca e vineri si eu doar luni sint fatal in dragoste, nu pot sa scot nici macar un zimbet, ma uit la ceas 42 de ani, oare am imbatrinit?
Cine are noroc are, cine n-are chiar ca n-are!!!
Pina la brinza sint 200 km,nu ma mai gindesc la ea.Poate era suparata,poate era vineri. Ajungem, transvazez motorina in rezervor. Facem si toaleta camionului. Si evadez sa semnez condica ,clar soferii.ro si radioenergycugir. MULTUMESC stiu eu cui.

SIMBATA

 Activitati sportive.Apare o minge , se verifica daca un teren de tenis din zona e liber si sport miscare sanatate. Vreau sa subliniez ca e o reclama mincinoasa. Jucam tenis cu piciorul la dublu. Din pacate exista un coleg care singur ar cistiga impotriva tuturor. Eu m-am luptat cu onoare si demnitate, Am cistigat la fileu 3 mingi si am gresit fatal catre sfirsit cind binenteles am luat bataie . Dar colegii ,oameni de caracter, nu sublineaza acest aspect,,, poate , sper , ca nu am fost chiar cel mai rau din istoria tenisului din Quimper.
Ma retrag pina mai sint viu ,la internet. Promit ca daca ma intorc vreodata sa ma autodepasesc la tenis cu piciorul!!!

Dedicatie speciala!!!





 MULTUMESC!!!!!


3 comentarii:

  1. Uite domne', s-a umplut Europa de ingineri....pai si cu spinarea cine a mai ramas ???

    RăspundețiȘtergere
  2. Am un singur cuvant pentru a descrie blogul tau si ceea ce scri: FRUMOS!!! (ar fi mai multe dar asta e cel mai relevant).

    RăspundețiȘtergere