luni, 11 aprilie 2011

1000 de vizite


Contorul de vizite a trecut de 1000.
Deci e vizitat blogul meu, sper ca prima mie de vizite e mai greu de trecut. Au fost vizitatori din multe colturi ale lumii care au ajuns pe diferite cai aici.
Vreau sa multumesc tuturor celor care au trecut pe aici si mai mult celor care au lasat si un comment .
Totusi vreau sa multumesc in mod special lui ALIN, aka VT880, aka Sagio del Alpi. El e cel care este vinovat  51% de acest blog .
 Coane Sagio, MULTUMESC!!!!
Incerc ,inca sa intrec Profesorul!!!

Multumesc Tuturor!!!
Toate cele bune!!!

4 comentarii:

  1. La cat mai multe vizionari si aprecieri coane!!! Ma bucur ca am contribuit si eu in mod pozitiv la contor! Sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim din inima Partidului....la cat mai multi Eugen,m-a bucur pentru tine...app am trait si eu momentul asta,imi venea sa sar pe geam de bucurie !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. sa ne traiesti ,ca ne trebuiesti!Erika

    RăspundețiȘtergere
  4. La cat mai multe vizite !!! Daca mai intru de 999 de ori oare se pune la contor ? :D

    RăspundețiȘtergere