luni, 11 aprilie 2011

saptamina 14




LUNI

Din pacate din cauza proastei manevrari a tahografului , de catre un om de stiinta,am constatat ca soferul 1 ,adica Je,are doar 19 ore de pauza.Binenteles daca eram eu ,vinovat eram déjà la curtea martiala. Scoatem bon ,ca si cind nu era de ajuns, si rezulta ca ieri duminica o ora si 15 minute am avut acte activitati,rezultatul apare imprimat pe bon.Pentru ca se poate mai stam pina fac 24 de ore. Binenteles ca sintem sunati si din baza , dar avem incarcare a doua zi la 7 . Probleme nu-s, vorba moldeveanului de dincolo de Prut. Din fericire ajungem sa descarcam , dar din pacate nu ajung la internet in Quimper.Data aviatoare. Ma bucur ca nu am fost eu vinovat.

MARTI

Incepem devreme,avem incarcare la 7.Echipa de la birou de brinza ajunge dup ace ajung eu la ei. Salutarile de curtoazie, strinsul de mina usual. Ma retrag la bancomatul de cafea buna si ieftina. Revin la 7.30.ALARMA generala, amicii mei de la birou sint ca niste revolutionari a la Che Ghevara,…..cineva de pe fluxul informatic a tiparit 2 feluri de etichete….superb….incarc ceva si pe factura ar aparea altceva…..sa vina micul Bil Gates…..vine, dar degeaba. In 15 minute se descarca tot ce s-a incarcat .Se anuleaza un rind de etichete si re reia incarcarea. Se termina cu 15 minute inainte de expirarea timpului alocat. Ma duc si eu la birou, Bil e inca in sedinta cu seful de magazie,a mai ramas o problema care nu e rezolvabila local. Iau actele si plecam spre Germanica. Din fericire mergem pe autostrada si din pacate mergem dintr-un foc. Ca daca si cu parca se plimbau pe o barca…..daca nu era ,parca se scufunda….

MIERCURI

Ajungem la 3.30 , parcarea era plina de colegii nostrii care aveau descarcare azi. Deci am venit inutil toata noaptea.Parcam si la somn …pina la 6 cind se va elibera primul loc de parcare……Se elibereaza si parcam legal si iar la somn….seamana cu plantonul schimbul 2 din armata, care doarme de 2 ori intr-o noapte. Facem o incercare poate ne descarca si pe noi……reveniti la 15.00 , revenim ….reveniti la 18.00…….Danche!!!
Vremea trece frumos,.mergem la cumparaturi, montez digi si am internet cu pipeta, postez pe blog rapid si povestesc un pic pe mess, din pacate nici si soferii.ro si nici radioenergy cugir nu se pot accesa. Asta e. Mai trece o zi , cum e vorba aia,..tot de la noi trece!!  

JOI

Intram la descarcat la 6 si iesim la 8.Plecam spre baza incarcati cu paleti la schimb. In baza pina descarcam paletii primim ordinal de imprastiere,2 incarcari din baza ,suna bine.Dar intre timp mai se schimba ceva, de ce 2 si nu 3…incarcam si de la Ulm. Ca sa fie frisca pe savarina , se face si revizia la pompa de motorina,pierdem aproape o ora. Eu folosesc timpul sa fac un dus elegant si sa beau cafea de la bancomat, ieftina si buna .
Plecam la Ulm.Ajungem exact cind incepe pauza de masa.Surpriza mare e ca prima descarcare e la 300 km, pepsi cu cola, a doua e la 500 km a treia la inca 250 km, Concluzia ar fi ca ultima descarcare o sa o facem luni, deci adio net in weekend si/sau alte facilitati.
Ajungem al 16.50 la prima descarcare.Programul 6.30-15.00. Program de seara , montez digi si iau cina.

VINERI

Poarta se deschide la 6,25,….la 6.30 sint la birou. Franta,mon amour……cafea de la bancomat, micul si prietenosul stivuitorist francez….descarca in 10 minute 13 paleti si inca in 20 minute ma ajuta sa mutam marfa din fata unde aveam 9 tone in 8 paleti ….punem 4 paleti mai in spate sa echilibram masina. Multumesc respectuos si plecam mai departe.
Ajungem la a doua descarcare la 16.30 , in curte sint 3 firme,nu trebuie sa va ginditi mult , noi descarcam la ultima. Allez les bleus!!!
Oamenii de treaba francezii de la primele 2 firme, la a 3-a ghinion de nesansa, erau nu. Noroc ca aveam doar un palet si eu insistent. Din discutiile lor am inteles ca ne-au confundat cu polonezii, dar nu vreau sa le stric parerea buna….
Plecam la urmatoarea descarcare.Drumuri nationale franceze, cu transporturi agabaritice si utilaje agricole. Oprim la Mayenne ,la un Aldi pt ultimele cumparaturi de completare ,vine weekendul.Imi cumpar si TREI beri, ca poate  sarbatoresc ceva.Ajungem linga fabrica de legume semipreparate la 22.00 si parcam in parcarea de autoturisme, ca doar asa ne putem mentine situatia de romani descurcareti,sper ca nu vine nimeni in weekend. No coment!!! Digi sa mearga,..si functioneaza.

SIMBATA

Dupa schimbarile si modificarile facute, dorm pina la 11.Deja bate soarele in cabina. Micul dejun elegant si sms-urile de rigoare. Catre amiaza ,colegul meu, gateste o zeama de salata, de sa iti bati copii cu basca.Saru mina pentru masa.
Ma retrag in cabina sa inventez un filmulet si sa scriu blogul, teoretic luni ar fi vreme si la net. Dar niciodata sa nu spui niciodata. Catre seara ajung aici 2 colegi din Braila.Clar ca sintem destul de multi ca sa ne cinstim si sa povestim pina dupa 00.30.

DUMINICA

Ora 10.00, deschiderea programului cu un mic dejun si plimbarea de dimineata.Apoi de la 11.00 se deschide atelierul iata ce pot face 2X2 miini dibace. Adica colegii inventeaza un suport pt un bidon de apa care se monteaza in spatele cabinei.Vine vara si e nevoie de apa la indemina.Reusesc sa rezolve suportul la 15.00 ,dar a iesit treaba de uzina.
Pe la 14.00 vine in parcare un francez, colegul  meu se converseaza cu el pina il dor miinile ,apoi ma cheama pe mine.Ieri trecuse cu tractorul si eu l-am salutat iar acum venise sa ne intoarca salutul si sa ne invite la un pahar de vin.Avea o ferma pe un deal vis a vis de noi.Refuz elegant si incepem povestile ….de unde sinteti, ce carati ,cum va merge , raspund si intreb si eu…..concluzionam dupa 30 minute ca toata lumea trebuie sa munceasca ca sa aiba ceva.Ne despartim prieteni.
Pe la 19.00 impreuna cu un coleg din celalt echipaj plecam in vizita la vecinul de peste deal.Ajungem dupa 20 minute de urcat pe o coasta, din parcare nu parea abrupt, dar viata bate filmul.
Ferma cocheta, casa cocheta…ne deschide un musafir de-al vecinulul,dar déjà ne recunoaste ,probabil din povestirea vecinului,,,voi …..romanii, camionagii….intram in casa, ne invita la un pahar de cidru. Si incepem iar povestile. Romania egal Hagi, Nadia si Ilie Nastase, si noi.Discutam despre situatia euro in Franta, noi avem noroc ca inca nu avem asa ceva. Apoi George, incepe sa ne spuna despre cai si cupe , era plin de cupe si fotografii cu el de la tinerete pina la acum la batrinete, iesim sa ne arate si calul, frumos animal,…..apoi in casa la poze….ne arata poza doamnei decedate de 2 luni, si mai pune un pahar ,  si mai facem o tura de politica si o tura de munca si ne despartim mai prieteni ca la inceput.Promit ca o sa mai revin.Din pacate e putin probabil,dar never say never!
Ne aduce al camioane, muzafirul gazdei .Raminem prieteni.
Trebuie sa specific ca sintem in Bretagnia,….si parca oameni sint un pic deosebiti , sau poate asa mi se pare mie, dar in orice caz nu as vrea sa zic nici chiar din greseala ceva rau de tara lor.

Toate cele bune TUTUROR!!!!


FAZA SAPTAMANII

Din pacate sau din fericire,timpul va da raspunsul corect, saptamina asta s-a stricat, de tot,o tabla la firma.
 Este vorba de tabla impartirii.
Cum eu sint Mercenar nu Samurai, am facut demersurile necesare si astept sa vina schimbul.
Asta este viata, un fost sef de-al meu folosea des ….orice sut in fund e un pas inainte .


un castel,
Va urma!!!

Un comentariu:

  1. Heheheheh...aventuri nu gluma, iese un roman de nota 10, app era bun vinul frantuzului ???

    RăspundețiȘtergere