vineri, 9 decembrie 2011

saptamina 48


LUNI

Din pacate e greu si daca incepi luni la amiaza.pentru ca am incarcare la 14.00..si conform oricariu studiu stiintific sau nu..inseamna o zi/noapte lunga.
Am lenevvit eu , cit pentru un post de inginer de poduri gata..dar parca nici asa..Drept pt care cind am ajuns in rampa eram gata obosit..eu ca eu dar si oamenii de stiinta de la fabrica de brinza…Tocmai nu functiona ceva, am observat ca iar se schimbase micul stivuitorist francez si asta era doar inceputul sfirsitului…. Deci daca va aduceti aminte de recordmenul stivuitorist german…a ramas doar la nivel de tara…noul campion mondial en titre este francez…
Eu am ramas fara cuvinte..efectiv am iesit din rampa la 16.30…..nu ma pling asa de tare..pentru ca am primit aviz favorabil sa ma duc pe autostrada catre Paris… in rest despre stivuitoristi numai de bine.
Drumul e cunoscut si aproape imediat dupa miezul nopti  intru voios in PARIS si deci urmeaza

MARTI

Am uitat sa va soptesc ca azi e ziua mea…MULTUMESC TUTUTOR care nu au uitat!! Multumesc si celor care au uitat sau nu au avut uneltele sa imi zica LA MULTI ANI!!!
Sa revin la partea tehnica..ajung in zona industriala unde imi incep ziua cu un mic dejun si un somn bun…ca eventual sa cresc mare…
Si binenteles cind ma invat cu binele..urmeaza partea in care trebuie sa muncesc…Deci la drum…
As vrea sa ii fac niste propuneri la domn regizor…dar ma abtin….
Incet incet ajung cu brinza la o alta locatie..unde sint alte reguli dar se poate intra in curte la orice ora..binenteles dupa ce omul de la butoane..gaseste dupa 5 minute comanda de deschidere a barierei….somn usor ca imediat e…


MIERCURI

Dimineata vine prea devreme ,dar viata bate filmul….Nici in baza nu am timp sa respir ..ca urmeaza o cursa rapida inclusiv returul undeva pe linga Lyon..nu imi spune nimic numele.oraselului….dar daca e in francia e alles les bleu
Incarc mai in reluarea programului si pentru ca e cursa rapida..inseamna aprobare de autostrada..din pacate vremea nu tine cu mine si parca vine toamna nu iarna….
Fac pauza intr=o parcare eleganta de pe autostrada,,trai nenica….

JOI

Ajung cu bine la descarcare…nu am paleti de negociat..deci la drum ca trebuie sa incarc…
Binenteles ca in baza lumea se gindeste la mine si suna telefoanele…ceva bai …ca eu de obicei….raspund in 2 peri si promit sa ajung…
De ajuns ajung eu..dar din pacate in perioada pauzei de masa..unde vreau sa va spun ca aproape poti face orice  ca lumea e la masa..gasesc totusi pe un om de stiinta care desi a recunoscut ca nu stia..ma indrumat catre zona industriala  ….exact prin centrul orasului gatit de sarbatorile de iarna…
Si ca sa fie invers..decit Cei 4 sfinti, au fost 3, luca si matei…..zona industriala era de fapt inpartita in 4…si tabela de informatii nu era inca montata…deci facem o alba neagra..si cu ajutorul unui coleg de pe o bascula..ajung la o fabrica de medicamente….deci de astea nu am mai dus…4 tone la 20 de grade cu plus..si sa fiu miine in germania…deja urmeaza sa caut girofarurile…
Plec la drum si imediat se gata si programul…iar autostrada….parcare cu internet…la cafenea….Cu ocazia asta imi cumpar si un mic aragaz de voiaj….cadou de ziua mea…

VINERI

Din pacate o zi tot timpul prea scurtaa…Din baza suna telefoanele…cind ajung..ca e cu programare…stiu ca mi-ati spus ieri…Dar ajung cu ora in avansa..ca tocmai aveam si 2 incarcari….azi cind se gata saptamina…
La descarcare ,desi se potrivea doar adresa…aflu ca Warten….deci degeaba te grabesti ca e chiar degeaba….
Descarc si anunt in baza…urmeaza incarcare pentru zona de brinza..pacat ca e gata saptamina ….
Ajung in baza si iau comanda pt cele 2 incarcari…trag camionul la rampa si astept…deci astept ..si iar..dupa 2 ore primesc vestea ca sa modificat schimbarea..adica tot 2 incarcari tot cu retur de brinza dar prima linga Paris.
Asa m-am saturat de Paris..mai ales ca urmeaza weekndul…
Incarc alimentez si cind sa plec la drum…suna clopotelul..tocmai se terminase ziua de lucru..e si bine si rau….
Program de voie..mici cumparaturi ,incarc si internetul…plus citeva povesti cu CINEVA, cu Gasca mea….dau si eu citeva multumiri pt ziua mea…si cind e mai bine..suna ceasul…deja e

SIMBATA

Tot pe drum si iar pe drum..trag sa ajung la o parcare mai serioasa ,dar viata bate filmul si ajung la o parcare acvatica…adica tot era acvatic si aerul chiar…trai nenica..somn pe ploaie…gps-ul zice ca mai am 170 km….nu imi place e prea aproape..si dupa pauza regulamentara…la drum ca trebuie facuta si pauza de 24 de ore…
Ajung in Paris….zona e undeva in nord  ,ati ghicit linga un aeroport….zona industriala depozit de gunoaie pe strada…deci e urita treaba.Ajung linga nr 7 si opresc in fata unui depozit abandonat….deci nu deranajez pe nimeni…dar nu gasesc nici o placuta cu nr 9 sau cu numele firmei…
Cum ploua in reprize lungi si dese..somnul a venit iar…


DUMINICA

Teoretic ar trebui sa fie zi de odihna….nici nu se lumineaza bine de ziua..ca incepe circulatia pe strada….si nu doar una doua…9 masini si un autobuz,,apoi iar….pline doar cu oameni de culoare..
Trezit brusc ma echipez si plec in recunoastere..ca se auzea si ceva muzica….
Gasesc repede locatia unde avea loc o reuniune stiintifica ,,,era exact ca in filmele americane…oameni de ordine toata lumea imbracata la 4 ace…cind sa ma documentez..incepe ploaia…de parca nu plouase de mult
Repede la camion…si schimbarea pt cumparaturi…tocmai vazusem reclame ca magazinele sint deschise si azi…
Gasesc repede un Auchan..si cumpar si eu o bagheta de piine si baterii de lanterna….
Faza zilei…la un moment dat cred ca eram mai multi romani in magazin decit francezi…unde te intorceai auzei rromaneste..de fapt cind te intorceai ..numai vorbeau deloc…dar asta e….
Salut si eu romanii de la coada si le urez sarbatori fericite!!!
Afara ati ghicit iar ploaie era in top..dar asta e…
A mai trecut o saptamina….

TOATE CELE BUNE TUTUROR!!!







Un comentariu:

  1. Salutare Colega !!!!!!!!!!!

    Sper ca toate sunt in regula si ne putem intersecta pe autostrazile internetului zilele astea.

    Ai grija de tine si numai bine.

    Drumuri Buneeeeeeeeeee si cu Spor !!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere