marți, 9 august 2011

saptamina 29





A mai trecut o saptamina,fara net, cu ploaie aproape non stop.Cursele au fost seci ,in zone aproape izolate. Cu acelas scenariu stas…dimineata cu incarcarea/descarcarea apoi condus pina miine dimineata,un somn iepureste si again .
Aproape ca pot da copy/paste ,dupa saptamina trecuta.
Acum e duminica,ora 13,13  cinta Nicu Alinfantis si ploua mocaneste in reprize de cite 10 minute din 2 in 2 minute
 am adus hirtie din Franta in Germania ,la 30 de km de baza, si cum nu am primit aprobare stam intr-o zona industriala,cu 2 colegi .
Ziua cea mai activa a fost ieri, in cite o pauza de ploaie…am facut curatenie, ne-am tuns unul pe altul,am fost la cumparaturi sau am stat la povesti. In pauza cea mai lunga am trecut la biblioteca si am lecturat proza din cultura germana de hamei si poezie din cea franceza,plus povestile de parcare….. cenaclu adevarat.
Miine e sarbatoare in firma, e Sfintul BANica, mi-am propus neaparat sa cumpar net macar pe germania.
Saptamina viitoare se face schimbarea de saptamina trecuta. Probabil ca o sa ramin singur pe camion,o sa ma gindesc la duba de frig, ca demult nu s-a mai modificat ceva si poate se moodifica ceva.
Saptamina ce a trecut , colegul meu a sarbatorit ziua de nastere si ziua numelui ,fara sa vreau am verificat permisul meu….e mai batrin permisul cu 1 an.C’est la vie!!!
Vineri seara, grabit degeaba si probabil/precis  gindit la schimbarea care nu se mai facea , pe Germania,pe un drum national a incalcat 99.1 % din regulile de circulatie si cind ne-am oprit pt schimbare vis a vis s-a oprit si un echipaj de Polizei……300 euroi a fost pretul corect ,ca daca ar fi fost sofer german era direct in concediu 4 luni, plus ca in loc de diagrama a primit o hirtie rosie cu cv-ul si la a doua hirtie in urmatoarea perioada …va juca de pe margine un timp.
Axioma care merge..ar fi…Ce isi face omul cu mina lui, se numeste lucru manual.  Cine are noroc are, cine nu are chiar ca nu are!!!
Stiu ca am zis ca nu mai am de lucru cu castele,dar de cind am zis…. Am avut doar de lucru pe linga ele, am descarcat la un castel, am facut pauza la un castel plus ca era cel putin un castel pe schimb….oare sa fie un semn…..sper ca da…ca oricum speranta moare ultima……din pacate citeodata chiar moare. Am gasit un castel in constructie/renovare….poate ca e castelul meu…. Sper sa fie…..

C’est la vie, c’est la guerre!!! Allez les Bleu!!!

Toate cele bune TUTUROR!!!!

Un comentariu: