duminică, 19 iunie 2011

saptamina 24


  Alta saptamina acelas regizor , aceeasi distirbutie DAR la final incepem o cursa de Italia.Adica dupa 3 descarcari in regim de viteza marita, mergem sa incepem cu o pauza un retur din Italia.
Prima incarcare vine dupa ce ne-am gasit un loc elegant in parcare ,dar viata bate filmul si Poretto Termo scrie in
mesaj acolo mergem.Cum cineva Acolo sus are grija de mine, sint copilot pe un traseu care e decupat din cartile de management turistic, gen Cuneo, prietenii stiu de ce.
 Am ajuns in zona si au inceput sa apara semnele de interdictie,dupa 2 intrari ne incercam norocul si ghinion, am vazut dupa cum se uitau oamenii la noi , camioanele erau raritati. Cobor cu gindul la Franta mon amour, si se pare ca italiana sau disperarea din ochii meu a reusit sa faca un italian de treaba sa ne duca prin alta localitate la fabrica de pinioane. Ca un termen de comparatie , camionul nu a incaput in parcarea de turisme.
Cu gindul totusi la Franta, cinam un casoulette imbunatatit si la somn.
 Dimineata pregatiti de munca asteptam sa vina cineva sa ne scoata din parcare, dar surpriza, toate masinile le parcheaza inauntru , toata lumea trece si se uita cu drag la noi.
 Binenteles ca imi ramin ochii si mie la o italianca, ca doar sint om nu masina.
  La ora 07.07 ma duc cu actele la birou , si cine credeti ca e la oficio, raspuns corect.Cu gindul la lectiile de italiana din Larousse ne intelegem perfect, de acolo incarcam dar la 08.00.Ne despartim prieteni sub privirile unei colege un pic geloase.
 Revin la 08.08 si incepem conversatia standard, cum se cheama firma ,nr de camion de remorca si alte questii stiintifice.....mi-am notat in palma cum se spune la stampila si s-a sters cind am incarcat....
  Deci concluzia incarcarii a fost ca desi nu e Franta si  in Italia exista oameni.
Incarcam si continuam cu o pauza,pina vine un sms care ne spune ca deja trebuia sa fim la 150 km deja de ieri.Primim si adresa firmei ,dar o o strada cu denumirea veche si unde sint doar birouri iar magazia e in alta parte a orasului....deja mi-e dor de Franta....ca sa fie tacimul complet dupa ce am incarcat vine cea mai acra fiinta din lume si cu o voce care ar oprii si ceasul din ticait ne spune ca am incarcat gresit....pe baze stiintifice...adica dupa numele de pe duba noastra..ne trimitea in austria si polonia...am zis pas si dupa citeva minute de negocieri ..dupa ce a impuscat pe toti de la magazioner la stivuitorist.....a dat ok-ul si am plecat la a treia incarcare.
  Am ajuns in baza cu binela 04 am si am tras un pui de somn pina la amiaza. Mici cumparaturi ,un dus si internet cu imprumut de la un coleg.
Acum e duminica 1.35. si ma gindesc sa inchei provoriu..aici
 Multumesc in mod special lui Sagio del Alpi si lui Zorba...pentru modul elegant in care imi spun ca am ramas in urma....promit sa fie tot mai rare restantele...
Revin cu poze ...daca mai primesc net de la coleg. Daca nu...asta e.

 Toate cele bune TUTUROR!!!

2 comentarii:

  1. Bravos coane,ai vazut ca nu este greu ....te descurci si prin " tara stramosilor ", ca de ...ai ceva mai multe " gene ", pe la tine au stat mai mult romani ....iar cu " bastinasele "...stai atent ca sint posesive rau, pun mana pe tine si nu te mai lasa !
    Numa' drumuri bune !

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca a fost foarte frumoasa...e clar, a fost romanca :D. Coane, la mai mult scris si poze.

    RăspundețiȘtergere