duminică, 19 iunie 2011

saptamina 23

Dupa cum spuneam in ultima mea postare o sa incerc o alta abordare.Am crezut ca se va schimba un pic actiunea dar regizorul nu vrea deloc...deja seamana cu o telenovela.
 La incarcare oricit de devreme incepi , intervine ceva care nu te lasa sa pleci si sa ai o sosire in parametrii la prima descarcare . Ce mai se schimba e distributia si ordinea descarcarilor.
Deci a fost o saptamina discreta si fara evenimente de notat .
Partea frumoasa a fost la sfirsit.
Dupa o cursa de banane am descarcat in Munchen si am iesit la shoping prin oras. Binenteles ca fara sa ne uitam pe gps sau pe harta si am ocolit vreo 13 strazi si 2 parcuri sa ajungem la un magazin care era la doar 2 strazi in directia contrara.
 Simbata,imediat ce am ajuns inapoi in baza am intrat in colectiv si am inceput sarbatorile de rusalii,care erau luni dar nu asta era important.A fost o vreme deosebit de frumoasa si deci sa curga vinul si berea , sa se faca gratarul.
Atasez citeva poze ca dovada.

Am facut o tura si cu un bmw.
 si o poza cu noua mea garsonMANiera,

Binenteles, castelul pentru Cine stiu eu....


si o invitatie ...


Toate cele bune TUTUROR!!!

3 comentarii:

  1. Aloooooo, raionuuuu'....bade cind dai drumul la gratar, da si un sms, poate vin cu charteru' la petrecere !

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai da , China nu mai e......banuiesc ca ai facut pofta la toti cei care citesc blogul cu copanele alea aurii! Ma bucur ca esti bine si ca italia are frumuseti deosebite :)
    Te pup si AGDT!
    Ms

    RăspundețiȘtergere
  3. Pffff, nici nu-ti inchipui cata pofta de pulpe la gratar mi-ai facut .

    RăspundețiȘtergere