marți, 10 ianuarie 2012

saptamina 52-2

JOI

Din pacate ziua inca era departe de a se incheia….asa ca las remorca mea in baza si ma duc catre locul de intilnire cu colegul meu care pleaca acasa ….din pacate pleaca in locul unui alt coleg care era programat sa plece acasa de sarbatori…dar cum viata bate filmul asta e…
Seara vine repede si dupa ce iau remorca lui…parchez strategic in curte ca tocmai vine iarna

VINERI

Semn ca se incheie anul ,oamenii sint mai atenti sau mai grabiti asa ca ma descarca mai repede…si o iau incet catre baza….sincer as vrea sa ramin in germanica, chiar daca imi va expira luna de internet in a doua zi din anul ce urmeaza…..
Preventiv il sun si pe colegul meu care era déjà in baza, sa anunte intirzierea mea..dar nu e nici o comanda…
Ajung in baza , parchez linga remorca mea…ca mai sint citeva ceva de luat din cutiile de paleti care ne tin loc de bucatarie si de magazie tehnica.
Ma duc si pina la birou si Warten 1 stunden..deja numai traduc ca trebuie sa stiti ce inseamna asta…..fac transbordarea in lazile mele…exact cind e ninsoarea si vintul mai in toi…dar asta e….
Imi schimb a doua oara hainele si ma duc la birou impreuna cu colegul meu….si dupa sfertul academic de asteptare aflam vestile….o masina merge goala dupa brinza si una ramine pina anul aviator…din pacate dupa ce tragem la sorti, eu iau biletul necistigator si trebuie sa plec dupa brinza….
Vreau sa multumesc cu aceasta ocazie lui Zorba, care a intervenit catre regizor…Yaso Coane Zorba!!! Boierul tot boier!!!
Alimentez si plec catre brinza. Intre timp colegul meu…se apuca sa faca mutari de remorci prin baza…deci e bine si asa rau…
Traseu cunoscut,fara incarcatura scap repede si de iarna….

SIMBATA

Cind se intuneca trec prin Paris, si vad lumina de pe Turn… e romantic..si nu prea …sint singur,la munca si pe centura Parisului….mamaliga ei de viata…..
E ultima zi din an. Din informatiile mele la brinza mai sint cel putin 5 camioane deci viitorul suna bine.
Pe drum primesc un telefon de la CINEVA si déjà viitorul suna si mai bine.
Cind ajung in parcare imi schimb un pic idea de bine…erau 5 camioane déjà ,,dar impartite in 3 bisericute..ca asa e in tenis vorba aceea… fac o tura pe la toate …si mai fac si eu o bisericuta…..
 Felicitarile ,masa si dansul de revelion sint programate dupa ora Frantei..asa ca la momentul Zero de Romania ma uit cu un PIC de JALE la poze si inchin un pahar singur….
La ora programata se schimba situatia in parcare..apar artificii si vreo 3 feluri de sampanie…dar un pic se vede ca sintem departe si  bucuria trece repede….dupa 2 ore ne imprastiem fiecare la casuta lui ….. tocmai a trecut un an….din pacate

DUMINICA

Ma trezesc devreme si incep cu o mica bucatareala si deci e momentul pentru tocanita , primesc ajutoare si de un coleg si cum afara ploua ca in luna lui marte….stam in duba mea…dupa mincare pun la bataie si o sticla de Amaretto dar nu are trecere…
Pe la amiaza vine in parcare ,amica noastra din localitate, Liza  si la plecare o rog sa ma duca pina la cafenea.
Deci urmeaza un program de net…cafeneaua e plina ca nicioadata..dar oamenii sint tristi..aproape se vede cu ochiul liber ca sint tristi….. si dupa citeva pahare incep sa cinte si chiar un mic scandal…
Plec catre garsonMANiera, care acum e mai departe cu inca 2 km..dar viata bate filmul…intotdeauna.
Seara ,dupa ce se intorc colegii de la zeama acra a la Liza, ne apucam de lectura literar stiintifica..si incercam sa uitam macar pt citeva clipe unde sintem…de parca ar fi asa de usor.

Deci inca odata va doresc toate cele bune tuturor!!!!
La multi ani !!!


Un comentariu: