duminică, 15 ianuarie 2012

saptamina 2

LUNI

Dimineata vine devreme, oameni vin la munca, tractoristi aduc mincare din siloz la vacile din ferma de vis a vis. Ma duc la birou si prima data trebuie sa conving , in franceza ca eu inteleg ce zice…dar cred ca e doar luni,prea dimineata…
Primesc rampa 4 si fac schimb cu colegul francez care primeste rampa 3…oare am uitat sa va spun ca descarc brinza, oamenii de stiinta verifica complet incarcatura inclusive temperatura…mai astept un pic actele si plec catre a doau descarcare….
180 km trec repede ,mai ales ca sint pe un drum national rapid…un pic mai bun decit a1 national….
Fac un pic de miscare cind intru pe un drum departamental..dar fac compensare…
Gasesc fabrica si chiar un pic de loc de parcare…ma duc pe jos la interfonul de la poarta..si aflu ca e pauza….deci Murphy rules….fac o cafea ca e devreme de prinz. Ma intorc si culmea tehnicilor de convingere prin interfon  reuseesc sa primesc ok-ul desi mademoissela imi repeat insistent ca demain eram programat.
Intru ca un cavaler in cetate   si imediat primesc un cutit in spate..de la magazine….demain scrie demain se citeste…deci demn de o cauza mai buna…nu reusesc sa vorbesc 3 cuvinte si demain….multumesc ca asa am invatat acasa…si ma intorc cu calul in parcare..inca nu am reusit niciodata sa inving sistemul de programari la fabricile astea stiintifice
Fac o plimbare prin orasel..gasesc o cafenea cu pariuri  dar nu are net…asa ca ma duc lea camion si revin cu aparatul foto…ca am gasit un castel…
Seara vine imediat..e racoare si un film….ca imediat e


MARTI

Cu forte proaspete atac interfonul….dau ajutor si la un coleg francez care nu prea citise instructiunile…si alees la magazie…
Prima intrebare…polonez …nu monsiu roman…Buna dimineata..era tot vocabularul micului stivuitorist francez…mai scoatea un palet ,mai punea o eticheta si o intrebare..de unde stiu franceza….dupa 5 paleti eram déjà cousin Eujean….ca va mon Oncle
Degeaba sintem neamuri ca nu confirma actele pina nu verifica marfa,,capitalism adevarat….pina plec déjà era sedinta de prezentare a mea…ca un exemplu pozitiv binenteles.
Urmeaza inca 220 km de drum national rapid si binenteles Murphy rules ajung exact la pauza de masa….ceeace fac si eu,adica o omleta rapida cu salata de sfecla…
Descarc 3 paleti si mai am 170 km ….ajung destul de greu….fac o tura la magazine cu colegul meu croat…si apoi la cafenea ca e nevoie si un pic de net….
Seara vine devreme…o mica cina si  somn ca dimineata sint primul la incarcat…verific preventive si frigul  functioneste…

MIERCURI

Incarc, bifez bancomatul..si deci e clar copy/paste dar pina la pauza din Paris. Pentru ca am schimbat un pic scennariul ,discret,,,am prins totusi aglomeratie si a trebuit sa fac o pauza de 45 minute pe ringul mic de la Paris. Murphy rules…nu se vede nimic din Paris..dar asta e.
Ca sa nu consum loc inutil de parcare ,ies si stau pe drumul larg de pe iesire…pina butonez un pic la gps sa vad ce optiuni de parcare am la cit timp mai am…parcheaza in fata mea un camion francez…si da inapoi pina linga mine..verific nu am nimic in spate sper sa pot iesi…ma apuc de cautat retele de net si vad ca soferul vine linga mine…  era roman, din ALBAnia, muntii apuseni, confundase camionul cu un prieten de al lui..ne gasim si o cunostiinta comuna,tatal unui prieten, si daca omul avea chef de vorba,,,il descos un pic despre ce si cum se maninca soferia prin francia…schimbam nr de telefon si id-ul de mess. Faina treaba cum ne-am gasit 2 ALBAnezi in Paris.
Pleaca inaintea mea ca imediat ajunge acasa.
Mai am 1,50 minute si ajung la un restaurant routier in 1,45 minute..avertizez paznicul ca sint cu frig si primesc un loc retras.
Ma duc inauntru ca cineva de al casei..si cum era destul de plin..gasesc loc linga un francez…care se supara ca cer apa minerala si imi toarna vin din portia lui,….si cum vinul dezleaga limba…ne imprietenim repede si cum am ramas la descusut..mai aflu una alta..mai fac si un pic de geografie ca tocmai era si o harta a europei linga noi…
Déjà la al treilea pahar abandonez vinul..ca daca nu am antrenament e greu…
Inapoi la garsonMANiera…sobita si la somn…

JOI

Deci again copy/paste…seara opresc la un Aral….si déjà de al casei si aici..ma duc sa platesc parcarea sis a maninc de jumatate din bani…..afara vine incet iarna…..

VINERI

Desteptarea devreme si mai prind un pic de zapada pe drum..ca drumarii sint ocupati la ora asta sa alimenteze….
Ajung la fabrica si déjà primesc rampa 5..parchez si repede la frsutuck ca e de bine… Nu stiu nimic de program decit ca am 3 incarcari….
Descarc si sint trimis in baza fara prea multe informatii..deja am planificat evadarea catre magazine sa imi incarc netul…
Primesc comanda si multumesc plecind repede,rezolv repede cu netul si la drum….
Prima incarcare  7 tone folie undeva inainte de paris…urmeaza cred ca o cursa non brinza…
Ajung la timp si la 2 incarcare si tocmai trebuie sa astept…deci incarc netul si fac un tur rapid pe net.
Informatia…o scurta conversatiune cu CINEVA….incarc si plec spre baza odata cu iarna…
Pina incarc alimentez se gata timpul de lucru…..deci parchez linga magazine si repede lla cumparaturi..nu gasesc decit piine feliata..dar  e ok…
Cum tocmai am fost redenumit doctoral de calculatoare..primesc de lucru sa fac niste cd-uri si sint trecut la portie de literature germane..refuz ca asa e politicos,,si urmeaza o seara rece..un pic de net….si iarna suierind la geam…


SIMBATA

Cum urmeaza sa descarc la Strasbourg,desteptarea e la 5..cafea si la drum…o mica pauza sa pot primi pachetul din tara…cozonac rules .
Traseu cunoscut, drumari corecti ajung repede..prima benzinarie ocupata..la beneficiar santier…retur  benzinarie ocupata deci ma duc la magazinul de vopsea,,ca daca nici eu nu le-am dus vopsea…
Parcarea goala, simbata libera..parchez si incerc netul de germanica…sint 10 km..degeaba antenele franceze  fac legea,,
Ma apuc de cozonac sis a reinstalez echipamentul de wirelees  si pina sa mai dai o portie de cozonac déjà sint conectat…
Deci Alles les bleus!!!
Am luat si o pauza strategic ca dupa masa,,fie omul cit de mic…
Acum am ajuns cu blogul la zi..chiar daca e duminca 01,30.
Pentru mine/azi un program liber poate bucataresc un pic…

Toate cele bune TUTUROR!!!

Un comentariu:

  1. Coane imi trebuie o lista cu echipamentul de wirlees...cit de curand ne vom intalni prin lume asta !

    RăspundețiȘtergere