marți, 22 noiembrie 2011

saptamina 46

LUNI

Cine incepe luni devreme..precis are o saptamina lunga...
Ajungem in baza inainte de deschiderea oficiala a programului de lucru la birou…unii au program de inginer tot timpul…
Si binenteles ca ne continuam ziua tot in parcare….din pacate mai adun odata bagajele  ca sa le desfac seara inapoi.
Dar asta e….noroc cu net-ul…noroc cu CINEVA…..
Catre seara salut si fac conversatiunea cu Gasca…
Ca sa putem dormi bine primim si o cursa locala….dar e pe miine…


MARTI

Incepem devreme si 60 km trec repede..ajungem mai devreme decit incep inginerii si prindem rind peste 45 minute..incarcam si ne intoarcem in baza. Tragem la rampa de anglitera si incepem iar pauza. Dupa multiple impachetari si despachetari…imi fac bagajul…conform ultimelor norme .cursa se va face intr-un singur sofer….
Daca e marti e clar ca urmeaza plimbarea in oras…parca imi pare rau de schimbare..dar totusi prefer le bleu…la tara nu la camion…
Un pic de net , conversatiunuea deja standard si…
Seara vine incet incet, parca prea repede…
Apare in baza si Black Beauty, man-ul negru,…mut bagajele si tragem masina in parcare…sper sa nu fie si salariul dupa cum am lucrat zilele astea ca e bai mare…

MIERCURI

Incepe ziua cu greu.din cauze ingineresti….mergem sa descarcam prin munti brinza din duba..si incarcam pahare de plastic pt zona de unde incarcarea e sigur cu brinza…luni…dar..nu e pentru mine…
Pe fiecare camion va ramine cite un sofer..iar garsonaMANiera mea se intoarce din Spania….
Plecam spre punctul de intilnire..si ma apuc de bagaje..noroc ca am despachetat putin…
Pina vin colegii schimbam si un bec ars si luam cina.
Cind apar colegii e ora 3 deci e…

JOI

Ajung colegii , ne stringem miinile si ne apucam de mutat bagajele .
Noi ne intoarcem in baza..colegul face pauza si apoi merge mai departe.
Conduc primul…din pacate e o diferenta mare si la caii putere si la incarcatura…avem 23tone de popcorn…dar imediat imi revin si sint  ACASA.
 Ajungem in baza ,ne intilnim cu masina de schimb si pina primim ordinele bem cite o cafea…
Descarc azi si incarc miine…
Dupa descarcare ,alimentez si parchez. Iesim la mici cumparaturi si inapoi la camion ..colegul meu isi face bagajul si asteapta ….Eu iau o pauza pe net…tocmai am primit o atentionare de la un anonim pe blog.

Deci , am rugamintea ….anonim ,anonim dar sa stiu si eu cine a scris..sau poate a fost de la sindicatul cititorilor si de aia a fost comentariul anonim.
Acum serios, am rugamintea sa semnati comentariile… nu de alta dar am facut o incurcatura si am multumit pt un comentariu la altcineva…deci sper ca ne-am inteles…

Seara la 23,ramin singur in garsonMANiera mea….
Si ca sa fie meniul complet am deja programul de miine ..trebuie sa aduc niste marfa in baza pentru anglitera…dar sper sa scap odata si odata de asta…domn regizor…se poate domle sa facem si altceva decit Anglia.

VINERI

Program de inginer roman.adica la 8 plec ..sint 50 km adresa cunoscuta…
Din pacate viata bate filmul si am 2 incarcari…nu le fac bine sa plec spre baza…cind suna telefonul..cum sint singur in cabina raspund eu…
Duci duba la 72 o lasi si iei o prelata pt un transport special….pardon, zic eu….te duci sa incarci un colet mare.
Ajung in baza ,las duba mea draga la 72 si ma duc la birou. Primesc actele de la o prelata ,,,aici se aude in fundal melodia cu prelata galbena..deocamdata fara prea multe blesteme…ca urmeaza sa fie ceva ocazional….
Mi se face si 5 minute instructajul..atentie marita…chingi , antiderapante si coltare….colet mare…si iar atentie…
Dar duba mea…e ok ne ocupam noi de ea…danke….
Deci imi las duba si iau prelata si urmeaza

Faza zilei
Destinatia e la 45 km…autostrada aprobata..program ok deci e Ok…
Cind sa intru pe strada..tocmai ieseau 3 camioane cu incarcatura speciala…i-am salutat in gind..ca sintem colegi  chiar si pentru o zi..
Ajung la poarta si se deschide…ma duc totusi la gardian sa aflu unde trebuie sa ma duc….prima pe dreapta….deja incep sa transpir…afara erau 14 grade…Ma duc la birou si imi confirma ca trebuie sa decopertez total o parte..ceece si fac…tot mai trasnpirat..in zona mai incarcau camioane cu colete pt Guliver…dupa 30 min…vine micul stivuitorist german..si imi spune intr-o engleza gimnastica ca trebuie sa il caut pe omul cu parul de o culoare pe care nu am inteles-o..dar imediat apare un roscat si imi spune ca problem….deja si nici nu am incarcat ….. Dar de fapt imi zicea ca nu de acolo incarcam…ca e un colet special….dar deja am schimbat un tricou,…cit de special poate fi….
Adun provizoriu prelata….si ma duc catre locatia de pe harta primita…acolo..vad ca incarcarea se facea prin tavan..deci incerc in gind sa vad daca mai stiu cum se decoperteaza tavanul….si ma duc si la birou..unde mi se pune o intrebare capcana…..Care e numarul de la remorca SA5949…..nu se poate…ma duc cu pixul si hirtia si notez numarul de inmatriculare….omul de stiinta vine sa imi confirme ca am parcat ok si ca trebuie sa decopertez lateral….ceeace si fac..si astept cu inima in regim de avarie..daca nu am destule chingi…trebuie sa le prind  inainte sa incarc … Pina sa imi adun gindurile ma claxoneaza un stivuitorist…Lasa=ma omule ca eu astept sa incarc, zic eu in gind..cind vad cu ce e incarcat….
El nu si nu ca vrea sa ma incarce….domle  je astept un colet mare…nu de asta de 3 parale…. Brusc imi revine pulsul la normal cind imi cofirma ca e coletul meu….o schela de 4metri lungime …mai mare paletul de lemn decit ea… intreb inca odata….si ma apuc de treaba…pun antinderanpantele pe podea..dirijez stivuitoristul sa fie pe centru..cer lamuriri despre modul de ancorare..3 chingi….ma conformez…..si ma apuc de ris in gind…mai ales cind l-am vazut si pe sef ca vine sa verifice cum ancorez….
Fara sa aprind girofarul..ca oricum nu aveam….ies mindru de isprava mea din curte si ma duc spre baza… Promit solemn ca ma apuc de invatat limba germana…desi scria negru pe alb pe comanda ca e un colet special….dar nu am inteles de ce….viata bate filmul…intotdeauna
 Ajung in baza , trag la rampa si cu un transpalet descarc coletul special….si parchez prelata la locul ei….si asa se incheie un transport special….
La birou sint primit ca un invingator…duba mea a fost incarcata la 103 si mai am o incarcare la 200….e ora 15.30 am consumat mult timp cu transportul special si deja am in gind c=am pe unde o sa parchez deseara.
 Iau duba inapoi..si ma  duc cu ginduri pasnice ala biroul de la 200….dar injinerul imi scrie pe comanda 16.00….cind sa ii zic ceva,,imi dau seama ca mai am de asteptat..fiecare eram cu ora lui..si cum ceasul lui e de baza…ma retrag la camion….incep un program de curatat parbriz si oglinzi….
 Incarc in 20 min 13 colete si inca in 30 un colet ratarcit prin hala….ma duc la birou dupa acte…bifez bancomatul de cafea….adica imi revin la normal…si plec…
Afara se lasa incet ceata….mai conduc 2 ore si trag intr=o zona industriala…nu chiar acolo unde am calculat eu..dar asta e…
Mai prind un pic de conversatiune cu Gasca…ramin blocat cu chatul pe soferii.ro…semn de raschetat ceva pe laptop.
Vorbesc si cu CINEVA  ……MULTUMESC!!!Noapte buna!!!

SIMBATA

Suna telefoanele ….de fapt alarma de la ele..ca am pus preventiv sa sune 3 un pic decalate….Afara ceata…la bord zice ca sint minus 3 fac in regim de viteza marita un ness  pentru ca butelia de gaz e doar pe inventar….si plec la drum…cunoscut si doar cu 10 tone ..intr-o zona cunsocuta din Franta mea….sa speram ca e un inceput bun.
La 08.08 primesc si sms-ul de buna dimineata….MULTUMESC!!!
Ajung la descarcare si ma apuc pina mai tine vremea frumoasa de un pic de program admistrativ si de organizare a lucrurilor….am garsonMANiera mea..si ma mindresc cu ea….
Seara ,dupa o cina cu hrana rece…urmeaza cinema ibMAN….ruleaza Contele de Monte Cristo si Ultimul samurai, pentru recorversie profesionala….

DUMINICA

Program de inginer sef….micul dejun la ora 11  apoi continuarea programului adminstrativ de ieri….urmata de aducerea la zi ,offline a blogului….deja e 18.00 si scriu deja de 2 ore….si eu care credeam ca daca lasi pe mai tirziu ..numai trebuie…intre timp am mai facut citeva cd=uri cu muzica …
Va urma un program de cinema ibMAN..ca am descarcarea programata la 11….deci clar la 8 o sa fortez intrarea ca mai o descarcare miine.

Inca odata imi cer scuze pentru intirziere si va multumesc tuturor celor care citesc,,,chiar daca nu scriu nici un coment sau scriu comentariu si il lasa anonim….

Toate cele bune TUTUROR!!!
Saint Dizier 20.11.2011 18.05



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu