vineri, 18 noiembrie 2011

Intoarcerea....

Salutare oameni buni,incep prin a cere scuze cititorilor acestui blog......
Pentru ca am promis ,mai demult o schimbare,o sa incerc acum marea cu degetul.
Sint pe vapor,trec din Anglia spre Franta si tocmai nu merge internetul.Vreau sa zic ca la dus ,nu mi-am luat laptopul si era net…Aici se aude in fundal melodia Cine are noroc are…
 Revenind la schimbare,ma gindesc ca evenimentele mai importante sa fie postare separat pe blog.
Chiar daca nu respect ordinea cronolgica exacta…primul eveniment este

  Intoarcerea in ANGLIA

Dupa ce am ajuns in baza,in urma tragerii la sorti si a modificarilor ulterioare am ajuns pe Blue Star,daf-ul pt cine nu e la curent, sa fac cursa de Anglia.  Aici in fundal se aude melodia Off prelata albastra si ea…Deci e clar ca daca e ordin se excuta cu placere…
Nu povestesc drumul sau avampremiera pt ca intra la saptamina aferenta.
 Ajungem cu bine in port si din amintiri reusesc sa ratez intrarea la ferry, ca scuza am faptul ca au trecut 5 ani  si ca aici s-a construit  mult.
La primul control ,echipaj fiind, avem avantaj ca putem folosi biroul pentru englezi…deci plus…la nota… trecem si de controlul vamal francez..si ajungem la englezi…prima problema…Eugen ai cumva si pasaport, ca buletinul e c-am obosit…are dreptate omul si am ..deci ii dau pasaportul si se apuca de citit si scanat si de scanat si de citit…mai ales dupa ce vede viza de anglia de acum 5 ani…Ne despartim prieteni…si tragem la linia de imbarcare…trecem si de controlul antidrog ,,un catel negru parca pus tot timpul pe joaca…trecem si de controlul de pasageri clandestini ,adica de oamenii care baga sonde pt depistarea co2 de sub prelata.
Ne imbarcam si colegul se pune cu laptopul pe internet….pina fumeaza o tigara..reusesc sa imi blochez contul de yahoo si la urmatoarea tigara sa il deblochez…deci e clar nu mi-am pierdut indeminarea..
Dar lipsa de exercitiu naval ma blocheaza pe fotoliu …noroc ca nu am mincat prea mult inainte..
Ce e frumos se termina repede ,ingrasa sau e interzis de medic.
Debarcam si  parca, ca niste gazde ospitaliere, imediat cinta melodia Noi sintem romani, binenteles si varianta pt bulgari si alte nationalitati balcanice…tradus in limba romana ar fi control total…dar doar pentru cei din cintec.
Vreau sa va spun ca nu s-a schimbat nimic de acum 5 ani, cind am fost ultima data.
NU vreau sa fiu rau sau sa tin cu unii sau cu altii dar efectiv timpul a ramas in loc.
Si atunci..control cabina, arme droguri bani tigari etc samd….
Nu vreau sa insist pe procedura ca nu sint competent dar un pic de selectie se putea face ,,nu doar dupa nationaliate…
In final dupa 2 ore pierdute reusim sa dovedim ca sintem niste oameni de treaba care fac tranport la o firma serioasa si ne despartim prieteni.
 Colegul meu era la a 4 cursa,cu aceeasi masina, aceeasi cursa si inclusive aceeasi prelata….deci sorry ,dar asta e…
 Am scris poate prea putin literar,sau poate un pic suparat dar imi fac mea culpa.
Ca o avampremiera ,va pot spune ca per general cursa a fost un success pentru mine, tehnic  vorbind(aici stirnesc niste zimbete prin constanta,petrosani sau atena), adica am condus destul de regulametar …am vorbit destul de bine engleza ,chiar daca am multumit la final in germana…dar am fost inteles…si pentru ca peste un timp o sa imi aduc aminte doar ce a fost bine, am preferat sa scriu un pic la nervi aceasta postare…
 Pentru ca speranta moare ultima,sau oricum pe la sfirsitul filmului…SPER sa  primesc inapoi lupul alb cu duba galbena cu frig si ALLES LES Bleu.

 Cu scuzele de rigoare si asteptind postari ,sfaturi si idei despre ce sa mai schimb la blog.

  Intoarcerea la munca.

 Din pacate intoarcerea la munca a inceput cu doua picioare stingi.Trebuia sa plecam la 5 si am plecat la 23.55 si drumul a semanat cu scoala de personal de luni dimineata de la ITA Alba,autobaza Zlatna.
 Pentru cei care nu cunosc despre ce e vorba in propozitie un scurt rezumat.
 Dupa ce am luat bacul ,ca sa fie armata considerata vechime m-am angajat la ITA Alba si am fost repartizat la Zlatna…in fiecare luni dimineata avea loc o sedinta,acum imi aduc aminte de ea ca de scoala personalului, dar e posibil sa aiba alt nume..unde ne erau prezentate accidentele care avusseera loc in spatamina ce trecuse..si vreau sa imi aduc aminte cu jale..ca eram la sedinta cind sa prezentat cazul cu autobuzul cazut in baraj la cimpeni si barbatul strivit de cifarom cind mergea sa isi vada copilul nou nascut..
Dar sa revenim in prezent…
 Nu intram bine in tara vecina si prietena si accident, aveam sa aflu detalii mai tirziu 14 morti…nu iesim bine din Seghed ..tir romanesc rasturnat pe contrases.nu iesim bine din Budapesta si iar accident tot tir romanesc pe sensul meu…
Autria liniste..intram un pic in germania si accident 5 masini ..tamponare violenta…
Noroc ca nu am mers mai departe…
Viata bate filmul!!

 Va salut si va respect


4 comentarii:

  1. drumuri bune in continuare coane...si tehnic vorbind :))) sa de-a dumnezeu noroc de white wolf sau daca e posibil black beauty.numai bine coane ,sanatate maxima

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai frate ca era sa te caut cu Interpolu',bine ai revenit !

    RăspundețiȘtergere
  3. Atat timp cat nu ai avut tu accident e bine. Dumnezeu sa-i odihneasca si sa speram sa nici nu ai parte de astfel de evenimente. Tot singura mananc in pauze....Te pup si AGDT!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ..ei' daca lumea sa pus pe commenturi o fac si eu,iti suntem alaturi in drumurile si gindurile tale(CEI 4 MUSCHETARI...toti pt unu si unul pt toti..)pupici proaspeti si cred ca gasca nu se supara sa te pup eu in numele lor...te asteptam.
    MARISA

    RăspundețiȘtergere