vineri, 4 martie 2011

eu si masinile mele,Remember

Pentru ca este martie m-am gindit ca masinile mele, spun asa chiar daca am avut in proprietate doar o dacie albastra pentru ca consider ca toate masinile care le-am condus au fost ale mele, merita un post pe blog.
 Nu pot s-a nu imi aduc aminte de instructorul meu,care in prima ora de condus camionul de scoala , proaspat upgradat cu o cabina noua ma intrebat ,probabil ca sa verifice cunostiintele tehnice de proaspat elev in clasa a XII-a....Cum il chema pe calul lui Alexandru Macedon?.... E clar ca raspunsul meu a fost Poftim?....Binenteles ca am montat toate stopurile si am strins toate conductele de la cabina cea noua si inca nefunctionala pina am aflat ca e vorba de Ducipal!

 Daca aveam net pe mobil as fi rezolvat mai usor dar asta e.Instructorul meu,avea si o axioma- Cu masinile trebuie sa te porti ca si cu femeile ,fin, ca daca le bruschezi....,
 Alta vorba de duh care imi vine in minte.....Intr-o intersectie era o cruce.Ce scria pe cruce?....Aici odihneste cel care a avut prioritate de dreapta.
 Binenteles ca cu Ducipal si vorbele instructorului in minte am facut un numar de kilometri cu un numar de masini.
De aceea vreau s-a multumesc tuturor masinilor care le-am condus pentru ca m-au inteles si ca au fost alaturi de mine. In mod special am tinut mult la Volvo, camionul De Rooy



  mai postez citeva poze cu masinile mele....
 Dacia albastra...asteptind remat-ul...pentru reincarnare
 masina de asistenta la VTM Sinaia,
 Adunam rable,

Caram masini noi,

  



Promit sa revin si cu alte poze,pentru ca merita . Masinile mele nu m-au dezamagit niciodata!!!




3 comentarii:

  1. Frumos Volvo,niciodata nu am vazut cum se transporta camioane

    RăspundețiȘtergere
  2. Coane, poza e moft, sa vezi natur cum e!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu coane,numa cand am vazut pozele cu tractoarele alea albastre ce fain erau aranjate,asa ca No Comment

    RăspundețiȘtergere