duminică, 6 martie 2011

Duminica iertarii,

Duminica iertării şi începutul Postului Mare


Astăzi este Duminica iertării.
 Am fost la biserica ,dupa poate prea multi ani.
Biserica de sat de tara,foarte frumoasa,oamenii credinciosi cu frica de Dumnezeu, un preot tinar, cu har.
 Ascultind slujba, prea putin credincios ce sint, am recapitulat un pic din viata si a iesit un rezultat cu  virgula. 
 De aceea imi cer iertare!!!
 Singura mea scuza ar fi ca sint om.

Errare humanum – Sa gresesti e omeneste !

Always forgive your enemies , nothing annoys them so much. (Oscar Wilde)

Coborind pe pamint si revenind in lumea reala , am tot calculat aplicind diferite formule si axiome , rezultatul e acelas. 
De prea multe ori nu vedem padurea de copaci si din pacate trecem in viteza pe linga oameni care merita mai mult din partea noastra . 
Nu avem intotdeauna loc sa ne intoarceam sau cind o facem e prea tirziu.
Asta e viata sau vorba francezului   C'est la vie !

Toate cele bune TUTUROR!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu