duminică, 10 martie 2013

Prezentare, Autoportret

Pentru cei care au deschis acest blog prima data in acest sezon si pentru cei care ma cunosc m-am gindit sa incep cu o prezentare a statusului meu,
 A trecut aproape un an de cind sint angajat la SC H.Essers Srl, unde lucrez acasa,tehnic vorbind, de fapt am o garsonMANiera si duc aproape acceasi desagi prin Francia, aceeasi veche dragoste a mea.
 Am facut 2 sezoane de 4 si respectiv 7 luni , din pacate mai multi desagi sint de prelata ,dar e bine si asa rau.
 Momentan sint in Romania de 1 saptamina si mai am 3 din concediu, deci o sa scriu mai des si mai mult despre amintiri, urmind ca pe urma sa revin la formatul vechi ,saptaminal.
 Pentru ca am fost baiat cuminte, am primit cadou de ziua mea un Trabant break,din pacate nu are un nume, dar astept propuneri.
De  asemenea , am vorbit cu mos Craciun, care a vorbit cu iepurasul si cred ca primesc o statie radio in urmatorul cincinal, in functie de diferitele functii si de legile lui Murphy, care este.
 Urmeaza citeva poze mai noi sau mai vechi.

Tehnic vorbind am ajuns in paradis

poze cu garsonMANiera mea
poze cu cadoul de ziua mea,
imi,Multumesc si pe acesta cale pentru acest gest.

Si ca sa revin cu acelas sablon, inchei cu o melodie,
 Toate cele bune Tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu