duminică, 10 martie 2013

Murphy rules!

Pentru ca  exista, Murphy, are o rubrica speciala pe blog.
Iar prima postare are titlul
                                Incarcare de la GMP Paris

  Pe un retur ,am uitat poate sa va spun ca acum fac curse Belgia-Franta si retur, primesc o incarcare de la GMP Paris, undeva pe A86, care e ringul mic al Parisului, aproape vis a vis de capatul lui A1, dar sa nu va mai plictisesc cu detalii tehnice,
   Cum numai aveam prea mult program si incarcarea era pe a doua zi , fac pauza regulamentara inainte de ai intra in Paris.
 Pina sa vina mos ene pe la gene, derulez casetele cu Parisul si imi aduc aminte ca A86 nu e prea recomandat pt camioane pe partea stinga si in unanimitate de voturi, aleg partea un pic mai lunga dar sigura sa ajung in zona portuara de unde aveam incarcarea.
  Tehnic, zona portuara si Paris suna un pic stiintific ,dar cum viata bate filmul nu fac prea multe nazuri.
  Dimineata devreme plec la drum sa gasesc GMP, ajung cu bine in zona portuara cind francezii se pregateau probabil sa isi bea cafeaua....
 Am avut noroc si iesirea de pe ring era chiar in bulevardul de care aveam nevoie si reciproca , adica am ghinion ca nu am numar pe comanda si se face bulevard si in stinga si in dreapta.
   Dupa cum spune si titlul postari, am ales sa o iau la dreapta dar nu am gasit GMP, pentru ca francezii e parintii giratoriilor , clar intorc si o iau in sens invers, odata cu mine tot mai multi francezi....
   Binenteles ca nu gasesc GMP, si inainte de a incepe abecedarul cu sfinti, ma uit si pe sus.
imediat imi vine in fata o cladire mare pe care scria Grand oulins de Paris, aproape simultan ma gindesc ca uite ce nume lung si au avut bani sa faca o firma luminoasa, la inaltime sa stie lumea de ei.
   Gindul se intrerupe un pic pt ca am ajuns iar la giratoriu, ALLES LES BLEU!
   La intoarcere, ma apuc iar sa ii felicit pe cei de la Grand Molulin de Paris....si simultan sa ma gindesc la o penalizare pt cei de la intretinere care nu au schimbat becurile pt M.
dupa cum cinta Cassa Locco , cine are noroc are, am gasit si eu GMP din Paris.

ps Vreau sa va rog sa nu ezitati si sa nu evitati sa comentati,

Cu speranta ca am ramas acelas, plus minus citeva suturi in partile moi pentru a avansa mai repede in viata....

Va MULTUMESC!
Toate cele bune Tuturor!

2 comentarii: