luni, 9 mai 2011

Mea culpa

Va salut si va respect!
 Pentru ca asa e frumos, vreau sa incep cu o autocritica , pentru ca eu sint de vina ca nu am scris aici si cel putin teoretic nu am nici o scuza . Binenteles ca as putea s-a trec mai departe la urmatoarea saptamina ,dar nu sint hotarit sa imi fac autocritica,in fata colectivului. Ca in sedintele de la utc.,ca doar a trecut si ziua muncii si ziua tineretului.
 In zilele astea care au trecut as fi vrut sa fiu.

dar nu sint,
 A fost si greu si usor.
 Dar viata bate filmul, intotdeauna.
 Toate is vechi si noi sint toate.
 Azi, stau cu bagajele pregatite si astept telefonul care anunta plecarea inapoi la munca, Alta firma ,dar in acelas sistem cu brinza.
 Daca ma uit un pic in urma .... dar mai bine nu.
 O melodie , doua , cu dedicatie sau fara....

 un trandafir , pentru cine stiu eu... MULTUMESC!!!!




 Toate cele bune TUTUROR!!!






 

2 comentarii:

  1. Coane , toate greselile, cu voie sau fara de voie , iti vor fii iertate ......asa ca asteptam cu nerabdare urmatoarele aventuri !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Boierul tot boier, coane Sagio!!! Multumesc !!!

    RăspundețiȘtergere